fourth

102 17 3
                                    

stiles: hol vagytok? már öt perce itt állok!!!

scott: lol Lydia copy😂😂😂

isaac: nem megyek. -.- jó szorakozást.

stiles: ájszek te most ülsz?

isaac: igen?

stiles: és most futsz?

isaac éppen ír...

isaac éppen ír...

isaac éppen ír...

isaac: honnan tudod?

stiles: egész végig itt voltál!

isaac: igen de most már nem vagyok ott.

lydia: szégyeld magad Isaac.

négyen neki láttak a Pokemon keresésnek a parton. az elsőt Lydia találta meg, a vízben. levette cipőjét és kis zokniját és bement a vízbe, térdig kellett mennie, hogy elérje. majd beért, a víz nagyon hideg volt. Lydia már biztosra vette, hogy megfog fázni. odadobta a labdát a kis állatnak majd megkapta az egyik kedvencét a Mega Absol -t.

Alison is nagy keresgélésben volt. meglátta, hogy az egyik a fa tövében hevert, odafutott. a kamera bekapvsolt és már meg is jelent a kis kedvenc. dobta neki a labdát de nem kapta el. megint dobta, még mindig semmi. de a harmadikra már elkapta. és megkapta a Flamara -t.

Stiles elég szerencsétlen ebben a játékban. bár ő elég rég óta játszik, már harmincöt megvan neki, de még akkor is nagyon sok hiányzik. ő is megtalálta azokat amit Alison és Lydia. Stiles már azon a napon tüsszögött a hideg víztől.

Scott egyet se talált, ő tényleg egészen új ebbe. még gyakarolnia kell.

isaac: na mennyi kis Pokemont szereztek az ovisok?

lydia: hármat.

alison: hármat.

scott: 0+0+0

stiles: 2

Pokemon SeekersΘTWWhere stories live. Discover now