lydia: ,3 &@4@^7#*!!!
stiles: ???
lydia: semmi...
biztos van valami baja. de hadjuk. ha ő nem óhajt válaszolni én sem fogok. bár én ez előtt se válaszoltam neki. na jó. egy próbát megér... hátha válaszol.
stiles: ne haragudj Lydia. nagyon sajnálom, hogy nem írtam neked. de tudod pont akkor vette el apa a telómat és a csoportba se tudtam akkor sokat írni. ezen a héten meg többször mentem edzésre. tudom béna vagyok, és reménytelen, hogy valaha is bekerülök a csapatba de azért ott vagyok és élvezem ahogy játszanak a többiek. Scott és Isaac tök jól játszik, én is olyan akarok lenni mint ők. de ez nem megy. nem megy Lydia! Holnap is három dogát írunk.... tanulok, sportlok, nem vagyok gép/wifi közelben. és amiért csak úgy ott hagytalak a házatok előtt.... az.... megilyedtem. nem tudtam, hogy valaki tud ennyire szeretni.... ha persze te azért csókoltál meg. :) a múltkor ráadásul megtámadot egy moly lepke, amitől még mindig bizsereg a hasam. konkrétan beszált a pólóm alá sétálás közben. nagyon viszket. lehet megcsípet! árvaházba kerültem Lydia. amióta apa meghalt nincs hová mennem, ide a bácsikám behozott. nála nem lakhatok hisz' négy gyereke van akit el kell egyedül tartania. más rokonom nincs. az árva házban én vagyok a legidősebb. maximum tizennégy éves a legnagyobbik, én meg itt vagyok tizenhat évesen, lassan tizenhét. nem vagyok velem egy korúakkal, veletek se. NEM VAGYOK ÉS NEM IS LESZEK! NEM BÍROM EZT A SOK SRESSZT, HOGY MEG BÁNTALAK TÉGED, MINDENKIT ÉS A SULI IS LEFÁRASZT! MEGBUKNI NEM AKAROK SZÓVAL TANULNOM AZT KELL, SOKAT! ELEGEM VAN A VILÁGBÓL KISZALADNÉK BELŐLE!