Megkaptam az első díjamat CryBaby538-tól! Nagyon szépen köszönöm neked! Nagyo sokat jelent! És egy üzenetet is kaptam; ,,Imádom az írásotokat, megérdemlitek a díjat hiszen kurva jókvagytoook, folytassátok minél hamarabb a blogotokat!<3"
Szabályok:
-Olvasd el a könyvet, akitől a díjat kaptad! (Dolgozom rajta :D)
-Mondj 10 dolgot magadról!✔
-Jelölj meg 10 embert a díjra!✔
-Tegyél fel neki tíz kérdést!✔
-Válaszolj tíz kérdésre!✔Magamról:
¤Nagyon szeretem a pokemont.
¤Csak takaróval tudok elaludni. Nem érdekel hány fok van. Takaró nélkül nincs alvás.
¤Gyerek vagyok. Örök gyerek.
¤A csúzlizás az életem.
¤Eddig két komoly csúzlim volt, de az egyiknek szétszakadt a gumija a másiknak meg megfagyott és amikor kihúztam elszakadt.
¤Én a Class FM-et szoktam hallgatni.
¤Szeretem a Teen Wolfot. A harmadik évadnál tartok.
¤Szeretek ekezet nelkul irni. De miattatok avval írok a sztoriban.
¤Most nincs ihletem ehhez a sztorihoz. .-. Valami jó kis Stydiás jelenet kéne. Nem gondoljátok? ;)
¤Kedvenc tantárgyam a szünet.
Kérdések:
1.-Írd le röviden, hogy ki vagy, hogy jobban megismerhesselek. (Rövid bemutatkozás, életrajz szerűen)
Hogy ki vagyok? Egy lány, akinek az élete a Teen Wolf és a Pokemon Go, na meg a YouTube. Nagyon szeretek rajzolni, egész jó vagyok benne de ha nem gyakorlom egyszerűen béna vagyok.2. Írd le, hogy:
-Kiket fanolsz?
-Ki a példaképed és miért?
-Kiket fanolok? Minden második énekest/zenekart aki szembe jön velem.😂
-A példaképem meg, hát nem is tudom. Nincs úgy szerintem példaképem.3. Írd le röviden mi vett rá, hogy írj, és, hogy milyen mérföldkövet szeretnél elérni a történeteddel!!
Hát igazából, nem tudom miért kezdtem el írni. Egyszerűen csak úgy jött, letöltöttem ezt az alkalmazást és már aznap kiraktam a részt. Aztán láttam, igen, nekem is itt a helyem. Lehet nem vagyok jó de én akkor is így érzem. Azt szeretném, hogy kézzel fogható könyvbe kiadják majd egy könyvemet.4. Útoljára pedig azt hagytam, hogy vannak e nagy szabású terveid az írással kapcsolatban!
Még jó, hogy van! Egy menő újságnál szeretnék főszerkesztő lenni! Minden vágyam.Kérdéseim:
1. Neked tetszik, hogy tíz kérdést kell fel tenni? Ha nem te mennyit választanál?
2. Mi ihletet meg a könyvedhez?
3. Van kedvenc előadód? Ha igen ki az?
4. Ki az akire felnézel az életben?
5. Mi a kedvenc számod? Nem szám ha nem zeneszám. Érted.
6. Nézel valamilyen sorozatot? Ha igen melyiket/melyikeket?
7. Messenger vagy Viber?
8. Mi volt régen a kedvenc meséd?
9. Ha egy szóval kéne jellemezned magad, mit mondanál?
10. A zenét választanád vagy a könyveket?
Jelöltjeim:
blondeboyluke - Destiny ::calum
shotcalum - cover ☔ cth
schizojoshler - things to do when you are sad
Szerintem ennyit jelölök meg. Mert amúgy nem nagyon olvasok ezeken kìvül könyveket. Mégegyszer köszönöm a díjat!