ninth

58 10 6
                                    

- akkor hozzátok vigyelek?

- igen, kérlek. tudod hol lakom?

- nem. - hajtotta le fejét Stiles.

- akkor majd mondom. - mondta mosolyogva neki Lydia. Stiles nyugodtan vezetett tovább. - itt jobbra. - Stiles befordult balra. - Stiles! mondom jobbra!

Stiles visszafordult majd bekanyarodott abba az irányba amit az előbb Lydia mondott neki. ezen a lány csak nevetett, majd egy kis idő után leállt a kék Jeep és a két fiatal kipattant.

- köszi Stiles.

- szívesen.

Lydia mosolyogva a földet pásztázta. Stiles figyelte a mozdulalait, de sajnos nem sokáig tehette ezt. a többiekhez visszakell mennie.

- nekem...

- tudom. menned kell. - Lydia közelebb lépett Stileshoz és megcsókolta a fiút.

- asszem' én... vagyis mi... na mindegy megyek. szia Lydia! - beült az autóba és beindította a motort, kiállt majd gyorsan elhúzott. Lydia nem ezt akarta. nem gondolta, hogy így fog ez elsülni. szomorúan ment a szobájába.

Stiles gyorsan ment az úton. szerencsére nem is volt nagy a forgalom arra amerre ő ment. leállította az autót a parton és a többiekhez ment. vagyis csak akart. csak Isaac ült ott egyedül.

- na hát Alison és Scott lelépett?

- le. - nézte a földet a magas fiú. Stiles leült mellé. és ott várták a két gyereket, akik lehet nem is fognak visszajönni. a két fiú csak nézte a vizet. - na és... jártok Lydiával?

nézett félve Isaac Stilesra.

- nem hiszem.

Huhát én nagyon sajnálom, hogy olyan sokáig nem voltam.😳 Tényleg ne haragudjatok. Viszont köszönöm a 107 csillagocskát.😍

Pokemon SeekersΘTWNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ