Medya: Koray
Yere düşmenin verdiği şiddetle totomun acıdığını fazlasıyla hissediyordum. Kafamı kaldırdığımda Ceyda bana kinli gözleriyle bakıyordu. ;
" Buğra dışarı çık. "
Ceyda'nın emri üzerine Buğra denen çocuk dışarı çıkmıştı. Sınıfta sadece ben Ceyda ve Uraz kalmıştık. Ceyda yanıma gelerek diz çöktü ve saçımı kavrayıp kulağıma eğildi;
" Uraz'a olan bakışlarını farketmedim sanma, kabusun olacağım yeni kız. "
Pis kavaşe haddini bildir şuna kızım hadi ezik gibi kalma.
Gözümden akan tek yaşı elimin tersiyle sildim çünkü saç diplerim feci şekilde acıyordu. Saçlarımı bırakıp yerdeki stres topumu aldı ve Uraz'ın elinden tuttu ve çıktılar.
---
Son dersteydik ve ben kendimi ilk günden çok kötü hissediyordum Koray'da ortalıkta yoktu. Topumda yoktu ve iyice canım sıkılmıştı. Zilin çalması için saliseleri sayıyordum.
Nihayet zil çaldığında, dikkat çekmemek için herkesin çıkmasını bekledim. Herkes çıktıktan sonra bende çantamı sırtıma geçirip koşar adımlarla tam çıkacaktim ki kapıda birisine çarptığımı hissettim. Kafamı kaldırdığımda mavi gözleriyle bana bakan Koray'ı gördüm. Onu görünce istemsizce yüzümde bi tebessüm oluştu. ;
" Nasılsın? "
" İyiyim. "
" İyi degilsin Elvin, yemin ederim eğer Ceyda'nın bugün böyle bişey yapıcağından haberim olsaydı engel olurdum. "
" Bi gün bile olmadı tanışalı neden yanımda olmak istiyorsun? "
" Çünkü kalbi temiz ve bütün kirliliklerden arınmış bi kıza benziyorsun. Daha önce kimseye bu kadar çabuk güvenmedim değerini bil sarı. "
Deyip makas aldı. Gülümseyip ayrıldım yanından. Eve doğru ilerlerken şerife teyze ile karşılaştık ilk bi sarılma falan sonra elime bişey tutuşturdu;
" Al kızım bu telefon benim oğlanın eski telefonu lazim olur al kullan. "
" Hakkını nasıl öderim şerife teyze. Allah seni başımdan eksik etmesin. "
" Sende kızım sende. "
Şerife teyze gidip göz den kaybolunca bende eve girip hızla üzerimdekilerden kurtulup pijamalarimi giydim. Ve bir battaniye alıp koltuğa uzandım.
Gözlerimi kapattığım gibi Koray geldi aklıma. Mavi gözleri, gülümseyişi saçlarının dağınıklığı tam anlamıyla aşık olunası bir adamdı..
Sabah uyandığımda alarmın çalmasına beş dakika falan vardı. Üstümü giyinip yine saçlarımı yukardan bağlamıştım.
Bi kerede şu saçını açık görsek, mübarek kaç senelik iç sesinim hâlâ saçını açık gormedim.
'Benim saçlarım özeldir bebeğim. Öyle herkez goremez.'
Egoya bak egoya. Egon tavan yaptı, dikkat gotune avizeyi sokmasınlar kanka.
Bu ne ergenlik nuriye, bide benim iç sesim olacaksın ayıp ayıp.
Ayıp yatakta olur kankilettam.
Bide sapık, sürtük konuşma bida benle. Nerden geliyor bu özgüven anlamıyorum ki.
Anlayaaamazsııınn.
Nuriyeye gülücüklerimi yollayıp okul için yola koyulmuştum. Açık bi kırtasiye bulup kendime top almam gerekiyordu. Okulun karşısında ki kırtasiye de olur diye umup sallana sallana yoluma devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİKİMSONİK
Literatura FemininaBazen acının en dibe vurduğu yerdesinizdir. Ne ileri ne geri tek bi adım atamazsınız. Tüm hayalleriniz, uğruna vazgeçtiğiniz her şey tek bi cümleyle yok olup gider ve kalakalırsınız. Çok ağlamak da fayda etmez çok içmek de. Ya sonsuza kadar uyumaktı...