Mısra'dan..
"Mısraaaağ"
*ses yok*
"Mısraaağ"
"Uyuyorum duru salağı, ne bağrıyon"
"Okul diye bir şey var mısroş genelde bu saatlerde biz öğrenciler okula gideriz felan"
"Öğrencilerin... neyse sakinim"
Yatakta doğruldum ve ayaklarımı aşağı sarkıttım. Ve dan kafa yastığa düşer.
"Ya Mısra"
"Ne! Ne! Adımı mı ezberliyon sabah sabah"
"Timuçiiiin"
*ses yok*
"Niye kimse beni takmıyor."
Duru odadan ayrılırken kafamı yastıktan kaldırdım. Duru kapıyı açarken kafasına kapı çarptı.
Nmdmmzlsmmsksks.
Gülme lan.
"Kankası"diye bebek gibi ses çıkartıyordum.
"Lan tim bakmasana bön bön"
"Lan!!"
Tim şok! Tim iptal!
"Duru! Noldu Duru'ya benmi yaptım"
Duru hafifçe doğrulup. Küfür mırıldandı ve "yok canım niye sen yapasın. Kapı yaptı kapı"dedi.
"Ya vurmasına kapıya tim"
"Sen mi vurdun lan Duru'ya" diyip kapıya eliyle yumruk atıyordu.
"Giyincem çıkın derhal"
Hepsi manyak bir akıllı bulmaz beni zaten. Dur ya bunlar niye bize geldiler ki. Doğruya bugün salı dün durularda bugün bizde.. Mükemmel zekamla olayı çözerken üzerimi giydim. Yatağımı topladım. Saçımı toplayıp odadan çıktım. Timinin yanına oturup
"Günaydın yavrum"
"Saol sanada günaydın ama o kapınla daha işim bitmedi o yandı dostum"
"Hahahaha"
"Bişi söylim mi tahminlerime göre sen bu kızı seviyorsun" derken duru masaya oturdu.
"Hangi kızı? Tanıyomuyuz"
"Çok yakından" ayağıma bir tekme yedim Timi'den.
"Kim mısroş"
"Yani yakındaymış timi öyle didi. yakından didi. Öyle didi.mumdan çıkmış yangın didi. Didiye sayyip çıkalım dedi."
"Bişi var ama hayırlısı"
Kahvaltımızı yapıp evden annemin o güzel öğütlerini alarak ayrıldık.
"Tan nerde şizolar"
"Okula geçicem direk dedi"
"E bizde okula gidicez heralde"
"Boş ver o gelir çocuk değil ya"
========================
Sınıfa girdik Tan çoktan gelmişti.
"Bal surat sen niye bizle gelmedin" diyip yanaklarını sıktım.
Cevap alamayınca da kendimi watsapta görüldü yemiş gibi hissedip. "Sensin görüldü. Görüldünün çocuğu"
"O çocuğu bir daha yanında istemiyorum Mısra anladın mı? Konuştuklarımızı unutma."
Çok sinirlendim Tan'a ve bir anda patladım.
"Benim hayatım benim kurallarım sen karışamazsın"
Duru ve Timi bana şaşırmış bakıyorlardı.
"Iyi o zaman ne halin varsa gör"
Diyip ayağa kalktı. Timi de ayaklanınca." Sakın! Sakın peşimden gelmeyin"dedi ve sınıftan çıktı. Timi yine gidiyordu Duru tuttu bu sefer kolundan "Boş ver gitme kal sakinleşmesi lazım"dedi. Timi gidermi ? Uslu uslu oturdu.
"Naptım ben ya" diyip sırama oturdum. Bir anda sinirlerim boşaldı ve ağlamaya başladım.
"Mısroş" diye yanıma oturdu Duru. Elini omzuma koydu ve kolunu sıvazlıyordu.
"O sadece seni korumaya çalışıyor bizde seni koruyacağız her zaman"
"Ben sizi çok seviyorum duru diyip başımı Duru'nun göğsüne yerleştirdim"
"Kızlar hadi ama ağlamayın iyi tarafından bakın"
Doğrulup "Pollyana'ya bağladı yine bizimkisi" dedi Duru.
"Oğlum iyi tarafından bakıcam derken boynum tutuldu."
Sınıf dolmaya başladı ama bizim öküzbey yok.
"Kız mısra seninki gelmedi" dedi Timuçin. Bir anlık boşluğuma geldi ve "Nerde kaldı acaba başına bişi mi geldi."
Timi ve Duru anırarak gülüyordu.
"Duru baksana aşk değilde ne bu" dedi Timi.
"Bi bi bi saniye aşk mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mıska
Dla nastolatkówMısra kızımız; mızmız,huysuz, aşka inanmayan ama birini sevdiği zaman deli gibi seven bir kızımız Kaan; Mısra'nın sevimli öküzü, çapkın, aslında 17 yaşında ama bu yaşta bir çocuğun yaşayamayacığı kadar büyük bir çok acı yaşamış.... Peki aşka inanmay...