Hastalığımin uzerinden 1hafta gecmisti ve senem yani biricigim yani bestim bir parti oldugunu soyledi. Partilere bayilirdim. 3gun once ogreniyorum ki senem savaşın en yakin arkadaşıyla sevgili. E bu durumda partiye savaşta geliyodu. Kiyafetim hazirdi. Kuaföre gidip manikür pedikür yaptirdim. Saçıma fön cektirdim altlarinada dalga. Makyajimida yaptırıp ucretimi ödedim. Eve gecip sabırsızlıkla elbisemi giymek icin hemen yukari çıktım. Elbisem kirmiziydi. Ustu kalp seklindeydi. Beli dar ve aşağısı balik model. Arkasinda belime kadar uzanan acik bir dekolte vardi. Arkindan sarkanda ravir bir zincir. Siyah kupe, zarif bir kolye, siyah topuklularim ve siyah cantami alip kirmizi rujumu surdum. Goze batan tek sey rujum. Beyaz tenimde ilk dikkat cekici sey. Aşağıya indigimde savaş bana bakip kafasini cevirdi ve tekrar afallayarak bana bakti. Beyaz uzerine yapisan gömlek,siyah pantalon ve siyaz parlak ayakkabisiyla nefesimin kesilmesine neden oluyordu. Koluna girip evden ciktik.
Kirmizihalinin ustunde asil bir yuruyusten sonra gozlerim senemi aradi.havuzun basindaydi. Yanlarina gidip selamlaştık. Derin bir sohpetin ardindan ickiler gelmisti. 10tane şat ictim. Dans pistine dogru ilerledim ve dans etmeye basladik. Şatla vodka karismisti ve ben sanirim sarhostum. Belime dokunan elle irkildim. Arkami dindugumde adamin teki. Dans etmeye baslayinca bende dans ettim. Cok eglenceliydi. Kolumu tutan sert elle arkami dondum. Savaş. *napiyosun sen elin adamiyla!* *dans ediyorum ne var bunda ayrica canimi acitiyosun.* *adam götünü başını elliyor farkinda degilsin! Delirtme beni!!* Bu kadarida yeter. Aman Allahim naptim ben suan istemsizce savaşı opuyodum. Yani ÖPÜŞÜYOKDUK. Savaş nazikce elimi tutup beni ordan cikardi.
Araba bindigimizde ben son ses müzik acip arabanin ustunu actim ve sarkiya eslik ettim.
Tutuşurya kalbiiiiiim
Uçuşurya kuslaaaaaar gibiii
Sevdigi kadar sevilmeez insanlaaar amaan UNUT DİBİNE KADAAAAAR.
Savaş kolumdan tutup beni koltuga oturttu. *yaaa birak beniii* *hasta olucaksiiin* *oliyiim yine birlikte duşa gireriz olmazmiii* diyi kahkaha attim ve hickirik tuttu cantamla agzimi kapatip hıçkırmaya devam ettim. Savaş bu halime guluyodu. *demek sen benimle dus yapmak istiyosun baştan soyleseydin*
*savaş. Savaş dur kusucam.* savaş saga cekti ve ben hizla inip kustum. Savaşta saçlarımı tutuyodu. *selen iyimisin* *hihi* dedim. Kendimi muzigin ritmine birakip uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN KALBİNE
RomanceSeren:21yasinda ve tip fakultesini okul birinciligi ile bitirmis,cirkin ve sisko bir kizin tekiydi.saclari kumral gozleri mavi domates gibi burnu ama adriana lima gibi dolgun dudaklari olan bir kizdi.burnunda bir suru siyah nokta alninda sicilce ve...