Sabah uyandigimda elbisem hala ustumdeydi. Buyuk bir ihtimalle makyajim dağılmış,saçım bozulmuştu. Soguk bir dusun ardindan rahat birseyler giyinip asagiya indim. Kahvemi yapip bahceye ciktim. Savaş oturuyodu o da cay iciyodu. *basim agriyooo* *agrir tabi cok ictin* *dun neler oldu anlatsana* *ortada selenle mert yoktu bende sana bakmaya gittim elin adamiyla dans ediyodun. Adam orani burani elliyodu lan! Farkinda bile degildiin* *neee!sonra* *sonra. Sen. Sen beni optun* demesiyle kahveyi agzimdan puskurtmem bir oldu. *sen ne yaptin peki?* *ne yapicam kizim karsilik verdim tabikii neyse dinle. Sonra yolda kustun ve uyuya kaldin seni kucağıma alip odana yatirdim hepsi bu. He bide arabada sarki soyleyip arabanin ustunde bagirdin. Sonra ben hasta olucan dedim. Sende olayiiim yine birlikte duşa gireriz olmazmi dedin ve hickirik tuttu.* kizardigima yemin edebilirim. *herseyi anlatmak zorundamisin yaaa* *ne o benimle dus yapmak hoşuna mi gidiyi yoksaaaa* *hiçte bilee* dedim.
Yemek yedikten sonra luna parka gittik ve cok eğlendik. Aksam saat 11de eve geldik. Yarim saat sonra kapi caldi ve actigimda korkuyla gozlerimi actim.
Annem ve Babaaaaam. *supriiiiz* *a-anne baba siz ne-nerden ciktiniiiz* *selen kim gelmis*dedi savaş. Bense dudağımın kenarini isiriyodum. *Buda ne yoksa Allahim siz ayy selen inanmiyorun sana nasil yaptin boyle biseyi* *anne baba bakin ben herseyi anlaticam* *neyi anlatican hersey ortada istee* desi babam. Bu kez savaş. *bakın beyfendi biz arkadaşız*
*hadi ordan. Yoksa hamilemisin sen* dedi annem *yuh!* dedik savaşla ayni anda. Babam masaya elini vurarak * bir an önce evleniyosunuz.bitti!*
*neeeee!* dedi savaş *olamaaaaaz*dedim ve odama ciktim camdan bakinca annemlerin gittiğini anladim. Aşağıya indim. Savaşin yanina oturdum. *savaş benim yüzümden sevmediğin biriyke evleniceksin ben. Ben ozur dilerim* diyerek aglamaya başladim. *artik herseyi soylemeliyim. Bak ben seni cok seviyorum. Ciddiyim. 5yıldır senin icin yasiyorum. Ben bir tek seni seviyorum.* *Bende. Bende seni* dedim ve öpüştük. Gec saate kadar sarmaş dolaş yildizlari izledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEN KALBİNE
RomanceSeren:21yasinda ve tip fakultesini okul birinciligi ile bitirmis,cirkin ve sisko bir kizin tekiydi.saclari kumral gozleri mavi domates gibi burnu ama adriana lima gibi dolgun dudaklari olan bir kizdi.burnunda bir suru siyah nokta alninda sicilce ve...