kayinvalidem ile ceyiz alisverisi

53 3 1
                                    

1HAFTA SONRA

Erkenden uyandim ve evi topladim. Bugun annem ve kayinvalidemle ceyiz alisverisine gidicektik. Savata babamla ve kayinbabamla oturucaklardi. Annemi ve kayınvalidemi arabayla alip alisveris merkezine gittik. Once tabak canak aldim. Sonra banyo icin birsuru sey aldim. Yatak odasi desen şahane. Annemle kayinvalidem bu hali guzel hayir şu hali guzel kavgasina girmislerdi bense coktan secmistim. Kasada odeme yapip ciktik. *mobilyalar selen kizim*     *onlari savaşla almayi dusunuyorum sevil annecim*     *bencede kizim.* dedi annem. İc giyim mağazasına girince utanmistim. 5parca sey alditan sonra ciktik. Yorulmustuk. Üst katta yemek yedik. Bir kiz bize dogru geldi ve *Aaaaa sevil teyzee*     *ayy melikem nasilsin*  *iyiyim sevil teyze savaş nasil*  sevil anne tam agzini acicakken ben atladim. *iyi*kocaman yuzugumu gosterip *evleniyoruz*    *aa bilmiyodum. Seninlemi*      *yok annemle. Heralde benimle*    *görüşürüz sevil teyze* diyip gitti kiz. Arabaya binip eve surdum. *askim ev bakalim.* dedi savas *yorgunuuuum*    *3ev arasindan birini secicen*  *iyi peki* dedim ve ciktik. Bir eve buyulenmisrim adeta kocaman bahcesi superdi. Mutfagi oldukca genisti. Bir altta bir ustte 2banyo vardi.6odaliydi. Birini cocuk odasi desek birini yatak odasi,birini misafir odasi,calisma odasi,hadi bir bebek daha amaan daha besaplamaya cok var. O evi aldik. Oldukca genisti. O gun mobilyalarida ayarlamistik ve eve gondermislerdi. Birte aldigim esyalari yerlestirmek vardi. Onlarida kayinvalidem ve annem yapti.

KALBİMDEN KALBİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin