ŞİMŞEK

76 3 3
                                    

Uyandigimda dun geldi aklima ne kadarda cok aglamistim oyle. Aynaya bakmamla gozlerimin acilmasi bi oldu. Bir kizin dunyada basasina gelebilecek en felaket olay. Bilin bakalim ne? Makyajinin akip her yerine bulaşması. Dus aldiktan sonra uzerime sort ve badi gecirip asagiya indim. Yemek yedikten sonra televizyon izledim. Nerdesin savaş? Tabi yaaa telefon numarasini birakmisti. Telefonumu alip hizlica numarayi cevirdim. *a-alo. Savaş* *ne var?* *nerdesin* *sanane* *GERİ DÖN* telefonu kapatti. Ayaga kalkip salonda bir saga bir sola yuruyup durdum. Kapinin calmasiyla kostum ve kapiyi actim. *savas iyimisin* hayir anlaminda basini salladi. Koltuga oturttum. *Bak ben gercektende uzgunum. Ozur dilerim* *Affedildin makeron cadisii* refleks olarak savaşın boynuna atladim. Mutfaga gecip ikimizede salata tabagi hazirladim. *yemekten sonra film izlemeye ne dersin savaş* *oluuur* film bittikten sonra odama ciktim ve pijamami giyip yattim. Gok gürültüsüyle aglayarak kalktim. Kucuklugumden beri palyaço ve şimşekten feci korkarim. Aglayarak asagi indim. Hickiriklarimla uyanan savaş yanima geldi. *Noldu selen* kafami göğüsune yaslayip aglamaya basladim. *Tabi yaaa şimşek* Elleriyle goz yasimi silip koltuğa yatirdi beni. Sacimi oksayip sakinlesmemi sagladi. Yorgani.acip yani gelmesi icin işaret yaptim. Onun yanimda olmasi bana guven veriyordu. Kollarimi boynuma sarip uykuya daldiim.

MAKERONLERİİİM NE KADARDA TATLİ BİR BOLUM AMAA. SİMSEK GİBİ ASKK.

YİLDİZLAR BOS KALMASİİN

KALBİMDEN KALBİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin