sen gercekmisin

124 8 2
                                    

Ameliyat iyi gecmisti. Savasi odaya aldilar. Ve bir supriz daha,savaşla ben ilgilenicem. İnanabiliyomusunuz BEN. Odama gecip savaşin emar sonuclarini inceledim. Onemli birsey yoktu. 18numarali oda kirmizi buton dedigimiz seye basmist- 18numarali oda. Savaş! Kosarak odaya girdim. Guluyodu.
*savaş Bey bakin o buton oyuncak degil.Acil bisey olunca basilir. Bilginize!* *canim sıkıldı bastim nolmus yan- gozlerin. Sen?* Eyvaaah bittim ben. Anladi. *Sen gercekmisin* *yok ben aslin oyuncagi-* *Selen.* *Off evet ben selen* *Cok cok guzelsin* *Onemli bisey yoksa ben gidiyim* ayaklanmaya basladigimda savaş kolumu tuttu. Canim aciyordu. *cok degismissin* gozleri gozlerimde,elleri ellerimdeydi. Aramizda sadece 2parmaklik mesafe vardi. Silah sesi ciglik atmama sebep oldu. *Selen selen sakin ol. Simdi git ve kapiyi kitle. Camlardan uzak dur. Duydunmu beni!* soylediklerini yaptim. *bunlar kim?* *hatirliyomusun okulda arda diye bir cocuk vardi? Mafya bana senin degistigini soyledi ama inanmadim. Sonra seni sevdigini soyledi. Yine inanmadim. Aramizda bir kavga cikti. Ve beni vurdu. Sanirim beni sen kurtardin. Yani bu silah seslerinin sahibi ardanin adamlari olmali* *peki nasil bu kadar sakin kalmayi basariyosun?* *Bak iste onu bilmiyorum* *Seni bu halde birakamam hastanenin arka kapisindan cikicaz. BANA GİDİYORUZ* Savaşi sedyeye koyup kafasina kadar ortu cektim. Sorunsuz bir sekilde savaşi arabaya koydum. Eve geldigimizde savas icin koltuga yatak yaptim. *Acmisin?ahh bendeki soruda tabi acsin. Hadi sen yat dinlen. Yada uyu. Yada dus yap. Seyde yapabilirsin televizyon izleyebilir-* Bir parmagini dudagimin ustune koydu *Hala acelecisin. Bir sakin ol. Ben iyiyim* Basimi evet anlaminda sallamakla yetindim.

KALBİMDEN KALBİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin