özel bölüm

71 3 0
                                    

Gozlerimi actigimda uzerimdeki agirligin bir adet kol oldugunu fark ettim. Kolun izini surerek sahibini buldum. He seymus ya savaş. Neee savaşmii! O kadar masum uyuyoki. Kolunu cekip koltuktan kaltim.

Duşun ardindan beyaz kisa bir elbise giydim. Aşağıya indigimde savaş hala uyuyodu. Kahvasltiyi hazirladim. Savaşı uyandirmak icin yanina gittim. *savaş. Hadi kalk*  kolumun sertce cekilmesiyle kendimi altinda buldum ve gozlerim acilmisti. Sertce yutkundum. *bu koku VANİLYA*     *sen benim kokumu hala hatirliyomusun*      *hic unutmadim.*   kokumu unutmamisti. Dudagimdaki yumusak opusle artik hayatta degildim. Elleri bacagima geldiginde kayışlar koptuu. Hizlica altindan kalkip odama gittim.

Gozlerimi actigimda uyumus oldugumu fark ettim. Kokumu hatirladi beni optu. Ve hatta elleri tenime degdi...
Ahh kendine gel selen. Bu sen olamassin. Alman gereken bir intikam var ve sen ona aşık olamassin. Topla kendini değmez yine benimle alay edicek. Kanma selen KANMA! Kapimin tiklantisiyla uyuyo numarasi yaptim. Cok gecmeden kapim acildi. Sandalyenin yanima cekilmesini duydum. Yumusak elleriyle sacimi oksuyodu. 
*Keske böyle olmasaydi. Ben seni cok seviyorum meleğim. Ama mecbur kaldim seni korumam gerekirdi. Sana zarar gelmemesi icin kendimden nefret ettirmeliydim. Cunku ben pislik bir belanin icindeydim. KACMA BENDEN MİNİGİM.*
Hadii hadi git. Odamdan cikmasiyla goz yaslarim birer birer suzuldu. Gozumden akan damlalara sadece bakiyodum ve hickira hickira agliyodum. Beni seviyo beni gercektende seviyo. Ben ben ona bunu yapamam sen o kadar acasiz degilsin selen hayir! Hayir.

Elimi yüzümü yıkayıp banyodan ciktim. Midem bulaniyodu. Aynaya baktigimda yanaklarim kipkirmiziydi. Aşağıya indiğimde savaş tv izliyodu. Karsi koltuguna oturup ortu aldim. Tirtir titriyodum. *selen. Bu sicakta ortu neden*   *ç-çok usuyorum*  yerinden kalkip yanima geldi. Elini alnima koyup atesime bakti. *selen sen yaniyosuun!*     *merak etme bisey olmaz.*  *ne demek bisey olmaz selen!*    corba yapip bana verdi. *sa-savaş ben cok kotuyum*    *cabuk dusa*  yukari cikip banyoya girdik. Suyi cip bekledi. Beni kiyafetlerimle suyun icine sokup kendide girdi. Saçlarımı geriye atip yagimi sevdi. Havlu verip yataga oturtturdu. *bak gozlerimi kapatip seni giydiricem*  kafami evet anlaminda sallamakla yetindim cunku kolumu bile kaldiramiyodum. 

Giyindikten sonra yataga yattim. Savaş bana masal okuyordu. Bense onu degil kendi hayallerimi dinleyip uykuya daldim.

KALBİMDEN KALBİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin