Ahogyan megkêri a kezedet

353 22 3
                                    

›Brad: Valaki kezét érzed az oldaladon, mire lassan kinyitod a szemedet.
-Jó reggelt, Hercegnő! - mondta neked a fürtös, majd lágyan megcsókolt.
-Neked is, Brad - mondtad, majd lassan felkeltetek és lementetek reggelit készíteni.
-Braaaadley, készen van a palacsinta, gyereee - kiáltottál a nappaliban ücsörgő barnaságnak. Válasz viszont nem jött viszont Jessie, a kutyátok befutott hozzád konyhába.
-Szia kislány - kezdted el simogatni a kutyust - mi van a nyakadban? - vizsgáltad meg a tárgyat, ami egy kis doboz volt.
Kinyitottad a dobozt, amiben egy gyűrű volt. Éppen indultál volna megkeresni a fürtöst. Megfordultál, mire észrevetted, hogy előtted állt.
-Xy, hozzám jönnél feleségül? - térdelt le előtted, mire teljesen ledöbbentél.
-P-persze - nyögte ki végül, majd a nyakába borultál és úgy öleltétek egymást.

James: - Kelj fel, Bae! - szólt, majd csókokkal kezdte belepni az arcodat, mire elmosolyodtál - Szóval akkor ébren vagy - mondta nevetve.
-Így bármikor felkelek - mondtad, majd megcsókolt.
-Én is. Reggelizünk együtt? Utána viszont be kell mennem a stúdióba - kérdezte édesen, majd az ölébe kapott és levitt a konyhába. Miután megreggeliztetek, Jemsz már ment is a stúdióba, a fiúkhoz. Nem mondta, hogy mikor jön, de este 10-kor már úgy gondoltad, hogy felhívod.
-James, hol vagy? Minden okés? - mondtad aggódva.
-Nyugi Bae, már itt vagyok. Csak gyere ki az erkélyre - mondta, mosollyal a hangjában, majd le is tette. Már futottál is az említett helyre, de amikor kiértél ledöbbentél a "Marry me? <3" felirat láttán, ami rózsaszirmokból volt kirakva.
-Na Nyuszi? - kérdezte a "szöszi".
Hirtelen bementél az erkélyről, lerohantál a bejárati ajtóhoz, ki a kertbe és szinte Jamesnek ugrottál.
-Hát már persze, hogy igen - mondtad, majd csókban forrtatok össze.

›Connor: Már délután 3 van, Tris és Brad most mentek el tőlünk. James még itt van, éppen vacsorát főz (?) nekünk.
-Elmegyünk venni tésztát? - kérdezte James.
-Ömm.. Persze - mondtad - Con! Elmegyünk Jamessel a boltba - kiabáltál neki.
-Okés, Manó! - szólt vissza, majd indultatok is. Miután felvettétek a cipőtöket és elkészültetek, már indultatok is. Beültetek a kocsiba és a szomszédos utcában lévő boltban meg is vettétek a tésztát, meg még pár édességet is, mert az nem maradhat ki. Otthon befejeztétek a vacsorát, majd ettetek is.
-Na skacok én tovább nem is zavarok. Szasztok! - köszönt el, majd hazament.
-Conny, én felmegyek, letusolok. Jössz? - néztél rá álmosan.
-Menj csak. Addig elmosogatok.
Felmentél a szobátokba és akkor egy óriási dobozt fedeztél fel az ágy tetején. Kibontottad. Na mi volt benne? Még egy doboz. Abban még egy. Azután még egy. Egy idő után nevetést hallottál meg.
-Mi is olyan vicces Ball? - kérdezted tőle kíváncsian, mire letérdelt és a zsebéből előhúzott egy másik dobozt.
-Megtisztelsz azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - kérdezte mélyen a szemedbe nézve.
-Igen! - mondtad, majd nevettél.
-Mi az? - nevetett Con is.
-Legalább levideóztál?
-Persze, Manó.

›Tristan: - Jó reggelt, Darling! - köszöntött egy reggeli csókkal, majd eléd rakta a reggelidet.
-Kösziiii, Tris - mondtad nagy örömmel a reggeli szendvicsekre nézve - Mit csinálunk ma?
-Tv? - nézett rád úgy, mint egy kisgyerek.
-Egyértelműen - válaszoltál úgy, mint egy 3 éves. Természetesen. Már egy csomó filmet megnéztetek, amikor Tristan feléd fordult és csak nevetett.
-Még nem is vetted észre, ugye?
-Kellett volna? Mit? - kérdezted.
-Hozzám jönnél feleségül? - térdelt le eléd, mire leesett.
-Először is.. Bakker reggel óta az ujjamon van a gyűrű! Második pedig... Természetesen - mondtad, majd csókban forrtatok össze.

TheVampsPreferencesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang