Az elsô randi

625 24 1
                                    

›Brad: Mâr el is felejtetted Bradelyt-najô, talân inkâbb minden pillanatban arra vârtâl, hogy hîvjon-amikor egy szêp napon êppen zenêt ordîttattâl a szobâdban, vêletlenûl meghallottad a telefonod csengêsêt..valahol a sok kacat alatt. Mire megtalâltad mâr vagy egy perce csengett, ûgyhogy szerencsêd volt abban, hogy nem rakta le.
-Szia Brad - kôszôntêl 'enyhe' lihegêssel a hangodban.
-XY? Ha megkêrdezhetem..Mi az istent csinâlsz? - kêrdezte mâr szinte fulladozva a rôhôgêstôl.
-Igazâbôl annyi, hogy *elmesêled a zenêt, a telefonkeresô akciôt* - fejezted be immâr kevêsbê kutya 'feeling'-ben.
-Okês. Szôval akkor remêlem azêrt az ajtôt megtalâlod ês kinyitod nekem? - tette fel ezt a nevetsêges kêrdêst..vagy vârjunk csak..miutân tudatosult benned amit mondott elkeztdêl pânikolni.
-Ûristen mâr annyi az idô???? Pillanat ês megyek! - csaptad le a telefonodat, majd gyorsan elkêszûltêl ês futottâl is le Bradhez, aki a lêpcsôn ûlt ês zenêt hallgatott. Môgê lopakodtâl ês most te ijesztetted meg.
-Uramisten XY, MIVANHASZIVROHAMOTKAPOK??? - nêzett râm 'halâlva rêmûlve', habâr szâja mosolyra gôrbûlt. Ezen csak nevetni tudtâl.
-Ne nevess. Na most minimum kapok egy bocsânat puszit - durcizott be.
-Jôlvan na! - nevetêst abbahagyni nem nagyon tudtad, de azêrt engedelmeskedtêl neki. Hajoltâl az arca felê, de amikor mâr gôndôr fûrtjei az arcodat êrtêk Brad hirtelen felêd fordult, îgy megcsôkolva têged. Dôbbenettôl teljesen lesokkoltâl, de visszacsôkoltâl, amint êszhez têrtêl. Brad csak mosolygott ês megfogta a kezedet.
-Na mehetûnk, Hercegnô?🐶

›James: *A fotôzâs utân a fiûkkal elmentetek arra a bizonyos kâvêra. Nos hât..a fiûkrôl kiderûlt, hogy nem is annyira parasztok csak minimâl idiôtâk ês hiperaktîvak. Jôl êreztêtek magatokat egyûtt ês egy ismêtlêst is megbeszêltetek.*
-Szia Gyônyôrûm, indulhatunk? - szôlt James fêlmosollyal az ajtôdat tâmasztva, mire te lâtvânytôl elpirultâl.
-P-persze. De hovâ is megyûnk? - kêrdezted halkan.
-Legyen csak meglepetês - mosolyodott el ismênt, majd kezêt kezedre kulcsolta. Mâr egy ideje sêtâltatok ês nevettetek, amikor elêd târultak a vidâmpark fênyei. Szemeid elkerekedtek, mire James ijedten râdnêzett.
-Elrontottam ugye? - kêrdezte fêlve, a fôldet kêmlelve, mire odahajoltâl hozzâ ês egy puszit nyomtâl az arcâra ês talân..egy kicsit el is pirult?               
-Jobban el sem talâlhattad volna - nêztêl mêlyen szemeibe, mire elmosolyodott. Mâr szinte minden jâtêkot kiprôbâltatok, amikor James kitalâlta, hogy ôrôkîtsêtek meg a napot. Egy fotôfûlkêbe ûlve idîôta fejeket vâgva nevettetek mâr egy ideje, mire a fiû megszôlalt.
-Ûgye azzal tisztâban vagy, hogy eddig egy normâlis kêp sincsen - mire felfogtâtok amit mondott ismênt csak nevetni tudtatok, de a kôvetkezô pillanatban mâr csak arra emlêkeztêl, hogy James szenvedêlyesen megcsôkol. Ahogyan elvâltatok mind a ketten csak mosolyogtatok. Kêz a kêzben sêtâltatok hazafelê ês ûgy êrezted, hogy ebbe a srâcba eszeveszettûl beleszerettêl.🐱

›Connor: Mâsnap mâr egyûtt sêtâltatok a kôzeli parkban ês naagyon jôl êreztêtek magatokat.
-Nem eszûnk egy fagyit? - nêzett râd a kis êhenkôrâsz.
-Biztos, hogy pont fagyit szeretnênk enni? Tegnap sem lett jô vêge - nevettêl visszagondolva a tegnapi esemênyre.
-Miêrt? Ha nem estetek volna râm, akkor most nem lennél itt velem - nêzett râd kedvesen majd âtkarolt.
Sokat beszêlgettetek, nevettetek, fagyiztatok is vêgûl, de sajnos egy gombôc a fôldôn landolt, sôt egy ikerpârral mêg lejâtszottatok egy foci meccset is. Ezutân fâradtan sêtâltatok hazafelê a patak mellett, ami mellett Connor megâllt ês elôvett egy lakatot a zsebêbôl, majd felêd mutatta.
-Mâtôl ôrôkkê? - kêrdezte, mire te elpirultâl, s a lakatot a kerîtêsre zârtâtok, majd egyûtt a kulcsot a vîzbe dobtâtok. Con a hâzatokig kîsêrt majd elkôszôntetek. Mâr êppen lêptêl volna be a kûszôbôn, amikor visszahûzott ês ajkait a tiêdre tapasztotta.🐊

›Tristan: Kopogtak. Eszeveszetten rohantâl az ajtô felê majd Trisnek ugrottâl.
-Hey..Mi tôrtênt? Velem âlmodtâl? - hûzta mosolyra a szâjât.
-Csak szeretnêd Evans - cukkoltad, majd kilêptêl a hâzbôl. - Nos, mit terveztêl? - meresztetted râ szemeidet. -Mi lenne... ha... mondjuk...tudod mit? Majd meglâtod - nêzett râd sejtelmesen. Beszâlltatok a kocsiba ês 10 perc mûlva mâr ott is voltatok a titokzatos helyen.
-Evans! Imâdlak! - ordîtottâl, amikor meglâttad, hogy hovâ is êrkeztûnk.
-Anyukâm itt dolgozik ês ûgy gondoltam, hogy talân szereted a kutyâkat - mondta majd âtkarolt ês besêtâltatok az êpûletbe, ahol egy kedves nô êppen telefonâlt.
-Sziasztok! Nêzzetek csak kôrûl nyugodtan! - vâlaszolta-mint kêsôbb kiderûlt Tristan anyukâja-boldogan.
Lassan sêtâltatok a kenelek kôzôtt, amikor meglâttâl egy kis aranyszôrû Golden Retrievert ês lehajoltâl hozzâ. Tristan csak nêzett titeket majd amikor felâlltâl hirtelen megcsôkolt, de a csôk utan sem engedtêtek el egymâst.  Ûgy êrezted soha tôbbê nem akarod elveszîteni sem ôt, sem ezt az êrzêst.🐍

Halika Macik! 🐻 Kêszen is van a kôvi rêsz. Ûgy gondoltam, hogy folyamatosan rakom fel a rêszeket, de ha esetleg valamikor nem lesz idôm akkor jelezni fogok.😃😘

TheVampsPreferencesDove le storie prendono vita. Scoprilo ora