Elsô talâlkozâsotok

1.2K 35 1
                                    

›Brad: Estênkênt âltalâban a parki tôhoz jârsz ki, ahol tôbb ôrat is eltôltesz naponta. Ez az a hely, ahol kiûríted gondolataidat ês ênekelgetsz. Aznap is itt vagy amikor valami csôrgêst hallasz egy kôzeli fa môgûl.
-Ki van ott? - kêrdezed alig hallhatôan, s miutân senki sem felel, indulatosabban ismênt kiâltasz egyet. Az illetô ezek szerint megijedt mivel elôbûjt a fa môgûl. Amint elindult felêd, a lâmpafênyben meglâttâl egy igen helyes gôndôrke fiût, aki meglepôdve, de, kicsit sem fêlve 'startol' felêd.
-Ômm..Sajnâlom nem akartalak megijeszteni csak meghallottam, hogy ênekelsz, ezêrt idejôttem...na ezt viszont nem sajnâlom - mosolyodott el majd râd emelte gyônyôrû mogyorôbarna szemeit.
-Hât semmi baj csak egy kicsit megijedtem. Nem szeretem ha halljâk ahogyan ênekelek, ha ez egyâltalân annak nevezhetô - mondtad elpirulva. -Szerinted miêrt nem jôttem elô, ha nem azêrt, mert a csodâlatos hangodat akartam hallgatni? - kêrdezte nêmi nevetêssel a hangjâban. Nem nagyon tudtâl mit vâlaszolni, ezêrt inkâbb csak kuncogtâl a kêrdêsen.
-Hât akkor remêlem mêg talâlkozunk. Nem zavarlak tovâbb, fôleg, hogy mâr nagyon kêsô van - mâr indult is, de..
-N-nem zavarsz igazâbôl.. - majd a sôtêtben mâr êszrevehetetlenûl is, de arcod ismênt felvette azt a bizonyos piros ârnyalatot. Kêsôbb kidérûlt, hogy a fiût Bradnek hîvjâk ês nagyon kedves ês vicces szemêlyisêggel rendelkezik. Egy ideig mêg beszêlgettetek, telefonszâmot is cserêltetek, de amikor mâr mind a ketten percenként vagy 10-et âsîtottatok elkôszôntetek.

›James: Szenvedêlyed a fotôzâs, ebbôl adôdôad nyâron egy hîres stûdiônâl vagy helyettesîtô fotôs. Szombat hajnali 5 kôrûl a fônôkôd jelzett neked, hogy sûrgôsen be kellene menned, mert egy fiûbandânak kellene albumkêpet csinâlni. A gyorsasâg êrdekêben csak egy mindennapi szettet vettêl fel, majd a fênykêpezôgêpedet felkapva mâr rohantâl is. Mikor odaêrtêl ês mêg volt pâr perced, ûgy gondoltad, hogy gyorsan kicsinosîtod magadat, de ûton a sminkszoba felê szembejôtt veled nêgy fiû, akik kôzûl ketten ôsszerôhôgtek egymâssal..netân a kôcos hajad vagy az idiôta "hât miêrt is ne keljûnk fel hajnalban"(-egyszôval ÂLMOS) fejed lâttân. Nagyon rosszul êrezted magadat ezêrt miutân kêsznek nyilvânîtottad magadat, nêhâny percnyi kêsêssel meg is êrkeztêl. Amikor viszont a stûdiôba lêptêl, ledermedtêl a nêgy fiû lâttân, bâr ôk is kicsit meglepôdtek nem is nagyon izgatta ôket a dolog..Êszrevetted hogy az egyik srâc, aki nem nevetett ki, têged szemel majd elindul felêd.
-Hali. James McVey vagyok. Hogy is mondjam..Sajnâlom az elôbbit, lâtom rajtad, hogy rosszul eshetett - mondta, a lâthatôlag zavarban lêvô fiû.
-Szia, ên XY vagyok. Hât igen mondhatni nem voltam valami "happy", de akkor sem nem neked kellene bocsânatot kêrned - mondtad halkan ês fêlênken. Majd nêmi csend utân ismênt megszôlalt lâgy hangjân, amit eddig êszre sem vettêl, bâr elvarâzsolt.
-Mi lenne ha meghîvnânk egy kâvêra ês beszêlgetnênk egy kicsit? - emelte râd kêkes'zôld szemeit, amelyekbe kissê elmerûltêl, de mêg idôben hallattâl egy 'igen' szavacskât. James gyorsan megadta a szâmât ês mâr szaladtatok is fotôzkodni. Nem utolsô sorban, a fotôzâs alatt vêgig Jamessel szemeztêl.

›Connor: Egy kôzeli jâtszôtêren tôltitek el a dêlutânt a kisôcsiddel, de neki mêg ez sem volt elêg, mert egyszerûen nem hajlandô haza menni. A legkônnyebb megoldâst vâlasztod: 'a fizessûk le az ôcsikêt hadmûveletet'. Megegyeztek, hogy hazafelê a sêtâlô utcân mentek ês vesztek egy fagyit. Ezzel eddig semmi problêma sem lett volna, âmde drâga tesvêrkêd kitalâlta, hogy hât milyen vicces lenne elfutni a te telefonoddal. Mâr vagy 10 perce kergetôztôk, amikor a kis manô nekifut egy fiûnak, ezâltal felborulnak, de ezt te nem veszed êszre, îgy te is râjuk esel. Hatalmas nevetêsben tôr ki a kêt fiû, amit ne is csak nevetni tudsz.
-Connor Ball ês tessêk a telefonod - nêz a kisfiûra nagyfiûsan-mire a tesôd elkezd kuncogni- majd râd nêz.
-XY, kôszike ês bocsi a borulâsêrt - nevetted el magadat kînosan.
-Semmi gond - nevetett ô is majd hazakîsêrt titeket. Az ôcskôssel jôl elvoltak kêsôbb pedig egy talâlkozôt is megbeszêltetek.

›Tristan: -ÊLJEN... - kezted el a reggelt.
-Mi a baj êdesem? - nêzett fel anyukâd a reggeli kêszîtêsbôl.
-Ûj szomszêd, fiû, dob, zaj a fejemben, alvâs nuku.. - folytattad a dûhôngêst.
-Reggeli utân kôszônj be ês emlîtsd meg. Kedves csalâd, tegnap dêlutân êrkeztek. Tegnap beszêlgettûnk a fiû is rendesnek tûnik. Êppen akkor êrt haza. Azt hiszem futott. Talân megkedveled.
-Persze, persze. Rendben anya.
Ahogy anyukâd mondta, reggeliztêl, fêlôltôztêl ês mâr indultâl is beolvasni a fiûnak. Az ajtôjuk elôtt vârakoztâlmâr egy ideje amikor egy fiû nyitott ajtôt.
-Ômm..Csâ.
-Jajaja..Hali. Szôval a szomszêdban lakom, ûdv nektek, blah-blah-blah. Mi lenne ha nem êjjel tanulnâd pûfôlni azokat az izêket??? - akadtâl ki teljesen, mire a fiû lâtszôlag lesokkolt, mert csak idegesen a hajâba tûrt.
-Hât sajnalom. Csak ez segît levezetni a feszûltsêget. Hogyan engesztelhetnêlek ki? -nêzett râm bûnbânôan, amitôl âtgondoltad a helyzetet.
-Mi lenne ha elmennênk egyûtt futni? -kêrdezted fêlênken.
-Rendben. Egy ilyen csinos lânnyal bârmikor - mosolyodott ês ekkor ûgyêrezted elolvadsz.

Hey macik, akik olvassâtok!🐻 Ha tetszik a stîlus ês folytatâst szeretnêtek voteoljatok ês komizzatok!😇😘

TheVampsPreferencesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora