Naber sevdicekler

184 22 10
                                    

Merhaba arkadaşlar.Selam.Merhaba.Hi.Hello.Falan filan.

Ben Wattpad'te yeni olmayan,başka bir hesabımda sadece kitap okuyarak zamanını geçiren,18 yaşında ki,ygs-lys lafı duymak istemeyen Rüya arkadaşınız.

Tabii sizler bana Hayal falan da diyebilirsiniz ^^

Öncelikle amacım Wattpad'te sadece belirlenen kitapların okunmaması.Örneğin;bir kitap basılıyor ve herkes kendini o kitabı okumak zorundaymış gibi hissediyor.Bu da benim elbet hoşuma gitmiyor.

Bu kitapta herkese yer vermeye çalışacağım.Sadece Wattpad yazarları için varım gibi bir şey.Yapabildiğim kadar size kitap da yapacağım.

Bu hesap nasıl işleyecek ?

1.Belirlediğim bir hafta kapak yapma haftası olacak ve elimden geldiğince sizin için kapak yapacağım.

2.Her hafta belli bir türden kitaplar keşfedilecek.Örneğin; bir sonraki hafta sadece Genç Kurgu üzerinden bana atılmış kitapları paylaşacağım.Bütün türler bittiğinde yine en başa dönülecek.

3.Paylaştığım kitaplara küçük eleştiriler de yapacağım.

4.Belirli günler de sizin seçtiğiniz konu üzerinden tartışma yapılacak.

5.Ayda bir kere ise yarışma olacak.

 Arkadaşlar ben bu kitabı aktif bir kitap haline getirmek istiyorum ve cidden elimden geldiği kadar da bu hedefime ulaşmaya çalışacağım.

 Umarım bir aile olabiliriz.

Sizleri seven ; zürafaçırağı.

Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin