Benim için en harika yazar arkadaşımdan zeynepkundem ^^
Arkadaşlar biliyorsunuz ki Wattpad insanları saçma sapan hikayelerle cidden kasmaya başladı.
O yüzden buraya uçağımla iniş yapıp size bir zarf veriyorum.
Zarfın içinde yeni bir hikaye var.Konusunu asla tahmin edemeyeceğiniz bir hikaye.
Hikayenin adını görüyorsunuz.
Evet.Adı Katliam Timi !
Arkadaşım diye söylemiyorum ama Wattpad üyeliğim boyunca gördüğüm en değişik ve eğlenceli hikaye ! Bölümlerin kısalığına sakın bakmayın derim.
Niye bu kadar övdün ki yani şimdi,hıh? demeyin.
Ben konusu yüzünden övüyorum.
İnsan ve hayvan aşkı !
Dur,dur,dur.İyi espriydi yazar ama ne saçmalıyorsun?
Kız valla inanmıyorsan gir bir bak !
Kadın gücü,mizah ve macera seviyorsanız bakmanızı tavsiye ediyorum değil,ısrarla istiyorum!
Tanıtımını da uçağımdan buraya yolluyorum ;
Şimdi dek görülmemiş bir konu sizi bekliyor!
➳ Kadınlardan oluşan bir grup insan,hayvan sevgililerini aramak için bir ''Katliam Timi'' oluştururlarsa
ortalık ne kadar karışır? ➳Aslanına aşık olan bir kadının başlattığı bu macera güzel sonlanabilecek mi?➳Sizden istenen şey şu; Hikayenin içinde verilen ipuçlarını kullanarak,hayvan kılığındaki kişilerin kim olduklarını bulmanız.
➳Bakalım ne kadar iyi bir gözlemcisiniz?Giriş özeti ;
Başroldeki kadınımız - Mira - bir aslana aşık olduğunu zannetmektedir.Ama aslında aslan olduğunu sandığı kişi normal bir insandır.Delikanlı bu durumdan ve Mira'nın hareketlerinden dolayı kaçar.Mira o kadar çok kederlenir ki bir gece kulübüne gitmek ister.Gittiği gece kulübünde kendiyle aynı kaderi paylaşan bir çok kadın görür ve bir 'Katliam Timi' oluşturur.Ve aşık oldukları hayvanların peşine düşerler!
Size bir gerçeği söyleyeyim mi?
Mira'nın gittiği yer aslında akıl hastanesidir!
sevgiler: zürafaçırağı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1
RandomTek amacım kitapları keşfettirmek :) He bir de eleştiricikler var tabii :)