| Kayıp Ruhlu Sanrı |

48 6 7
                                    

Kitap oyku-2000 'den geliyor...

Evet tatlım,kitabını beğendim.Çok sakin bir kafayla okuyamadığım için genel bir eleştiri yapmak istedim,umarım kusura bakmazsın :)

Eleştirim şu ki ; Bazı olaylar saçma geldi.Yani saçma derken şöyle ki ; 5 bölüm okudum ama yapacağım eleştiri ilk bölümle ilgili.

İlk bölümde,ele başlarının sarı kafa olduğu grup,diğer grubun sınır ihlali yaptınız demesiyle hemen şu tepkiyi veriyor. 'Kavga istemiyoruz.' Bu bana yanlış geldi sadece.Tek eleştirim bu.Umarım seni kırmamışımdır.Ama kitabın ilgiyi hak ediyor. :)

Tanıtım;

"Yüzünde varlığına alıştığım gülümsemesiyle bir an suratıma baktı. Bakışı, içinde her zamanki uyuşukluğunu barındırıyordu; 'Sana isimsiz demekten hoşlanmıyorum,' dedi tok sesiyle. "Adın Uzay olsun.'
Henüz yeni doğmuş bir haftalıktım. O, siyah saçlı, uyuşuk bakışlı adam bana ismimi vermişti. Gülümsemediği zamanlar genelde sessiz kalmayı tercih ediyordu. Sessizliğinde kaybolduğumda içimi huzursuz bir boşluk kaplardı, tıpkı bembeyaz kağıda, siyah renk bir fırça darbesi atmak gibiydi bu huzursuzluk... Susmaması için 'Uzay...' diye tekrar ettim, ardından ellerimle içinde geceyi barındıran saçlarını karıştırdım. 'Yeni adımı sevdim.' Artık adım onun sesiyle kutsanmış, ruhuma kırılması zor, görünmez zincirlerle bağlanmıştı..."
Uzay, ruhunda trajedi barındıran kayıp bir insandan fazlası değildi. Sonra onunla, 'sanrısıyla' tanıştı."O derindi, ben sonsuz."

sevgiler : zürafaçırağı

Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin