Yazar biaudreydegil :)
Kitabın bence çok güzel bir kitap.Eleştirilecek bir yer bulamadım.İnsanı sıkmıyor.Ama bir önerim var eğer kullanmak istersen.
Kitabının ilk 18 bölümünü bitirdim.Ama eksikliğini hissettiğim şey şarkı oldu.Medyada fotoğraf yerine şarkı kullansan daha fazla duygu hissettirebilir diye düşünüyorum.
Şahsen ben kitabını okurken sürekli telefondan şarkı açıp okumaya çalıştım.
Bu sadece küçük bir öneri.Umarım kullanırsın :)
Tanıtım ;
Ölümden önceki son durakta inecek var.
Acı çeken ve öldüren ruhlarınızı durdurun, hiçbir şey henüz bitmedi...İçine kanlı düşüncelerimi ve ütopyaya ulaşan fikirlerimi sığdırdığım bavulumla ıssız sokakta yürüyordum. Yalnızdım. Sadece sivri topuklarımdan çıkan tıkırtılar ve acı çeken zeminin sesleri vardı. Tüm bu sesler aynı andan birleşip ruhuma saldırırken, ortaya dinlemeye doyamadığım bir senfoni çıkartmıştı. Aldırış etmedim. Cızırtılı sokak lambalarının altından geçerken adımladığım beton aniden tanıdık acı dolu bir vaveylayla titrediğinde, şaşkınlığın verdi hisle aniden duraksamıştım. Parlak ay ışığının aydınlattığı sokak birden başka bir nefese daha ev sahipliği yaptığında, aklımda sadece iki düşünce kalmıştı. Kehribar rengi gözler ve bir türlü durgunlaşamayan o asi saçlar.
Ve işte o an bir çığlık koptu ve dünya sağırlaştı. Bana, ona ve bize...sevgiler : zürafaçırağı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1
RandomTek amacım kitapları keşfettirmek :) He bir de eleştiricikler var tabii :)