Teşekkür ederim sevgili yalandan okuyucular ve gerçek okuyucular.
Teşekkür ederim kitabı tanıtıldığında bir daha bu kitaba bakmayan kullanıcılar.
Gerçekten beni hayal kırıklığına uğrattığınız için çok teşekkür ederim.
Tam 1000 okunmayı geçmişiz diye sevincimi sizle paylaşırken,sevincimi kursağımda bırakmanız gerçekten çok hoş.
Yarışmaya 2 kişinin katılması harika.
Okunma sayısının kitaplar tanıtıldığı zaman bir bölüm için 100 olup,bu bölümlerde 30 bile olamaması mükemmel.
Benim gece gündüz kitapları okuyup,eleştirip,burada tanıttıktan sonra;o kişilerinin 'ne biçim yorum' gibisinden cümleler kullanması en güzeli.
Biliyorsunuzdur herhalde diye düşünüyorum.Bir okuyucu kitap tanıttığı zaman eline bir şey geçmez.Zaten bu tür kitapların basılma gibi bir özelliği olmadığına göre,benim için maddi açıdan bir önemi yok.
Buna rağmen böyle saygısızlıkların yapılması insanları tanımamı sağlıyor.
Çok güzel okuyucular edindim.Toplasan 10 kişiyi geçmezler ama benim için kucak dolusu onlar.
Bunlar dışında unuttuğum var mı bilmiyorum ama,bence yok.
Söz verdiğim gibi yarışma sonucu olarak zaten 2 kişi vardı.İkinizi de 1. seçiyorum ve verdiğim sözü tutup ödülleri gerçekleştiriyorum.
Bunun dışında.
Sürekli okunma sayısı artsın diye duyuru yaptığımı söyleyenler gerçekten çok haklısınız.Zaten ben okunma sayısı artmasa ne yaparım değil mi?
Bu kadar konuştuğum için özür dilerim.
Kitabı komple bitirip hesabı kapatmayı düşünüyorum.
Her şey için çok teşekkürler.
zürafaçırağı gerçek okuyucularını çok seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1
RandomTek amacım kitapları keşfettirmek :) He bir de eleştiricikler var tabii :)