| Kaybetmek |

31 5 8
                                    

 Kırılmamasını dilediğim @sudansebepler12345 'e :)

Kitabındaki 11 bölümü de okudum. ^^

Ama sıkıntı 11 bölüm olmamasıydı. ^^

Kitabın aslında 8 bölüm.Çünkü diğer 3'ü bölüm olarak sayılmıyor.Yani eleştirilerime gelirsek ;

1. 'Bölüm Değil' başlığı yerine,o bölümde ki konuyla alakalı başlık koymalısın.Örneğin; karakterlerinin resmini paylaşmışsın.Bu bölümün başlığına 'Karakterler' yazıp,ilk bölüme taşımalısın.Yani okuyanlar 1. bölümü açtıklarında karşılarına karakterler çıkmalı.

2. Kitabının kapağı ilgi çekmiyor maalesef.Değiştirmelisin :)

3. Tanıtımın yazım yanlışıyla dolu.Aşağıda kullanmak istersen diye,sana bir tanıtım hazırladım tatlım :)

Tanıtım - Senin ki ;

Hayat acıdır
Acılar kabuk bağlamaz .
Sadece halının altına süpürülür.
Hayatının büyük bir bölümünü acı çekmekle geçiren bir kız Yağmur rahat tavrıyla dikkat çeken bir erkek Rüzgar.
Yağmur un intihar etmesine sebeb olan kişi Rüzgar gerçekten Yağmur seviyor muydu ?yoksa herşey yalanmiydi. Bunu öğrenmek için bu kitabı okuyun .

Tanıtım - Kullanmanı Tavsiye Ettiğim ;

Hayat acıdır ve acılar kabuk bağlamaz.

Sadece halının altına süpürülür.

Hayatının büyük bir bölümünü acı çekmekle geçirmiş bir beyaz melek ; Yağmur.

Rahat tavırlarıyla dikkat çeken ve Yağmur'un intiharına sebep olan bir kara melek ; Rüzgar.

Rüzgar gerçekten Yağmur'u seviyor muydu? Yoksa hepsi bir yalandan mı ibaretti ?

Neden öğrenmek için sayfaları çevirmiyorsunuz ?


sevgiler :zürafaçırağı

Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin