Medya - Korkunç derecede güzel Niagara Şelalesi
Ay kız 2 hafta geçmiş daha kitaba başlayalı ama 1,400'ü geçmişiz oley ^^
Dırım,dırım...Saksafon,davul,bateri,trompet...
Geçen bölüm başlığı altında yazdıklarınız gerçekten harika.
İnşallah kitaplarınız hak ettiği ilgiyi görerek basılabilir.
Şimdi çoğu kişinin oynadığı bir oyunu değiştireceğiz.
Hani şu şey varya; biri bir cümle söylüyor,sonra diğeri o cümlenin yanına başka bir cümle ekliyor.Komikmiş falan...
Keşfettiriliş ve Eleştiriliş kullanıcılarından daha iyi mizahşörler var mı ya ?!!!!
O zaman nasıl yapıyoruz biliyor musunuz?
Ben bir cinayet olayı anlatıyorum.
Sizde katili buluyorsunuz !
Hadi o zaman anlatıyorum.
Çok dikkatli inceleyin lütfen ve kafa yorun.
Sabah saat 11'i biraz geçerken Ayşe Hanım'ın ihbarıyla polisler ve ambulans Ahmet Bey'İn evine geldiler.Ekipler olay yerine vardığında Ahmet Bey'in aldığı darbe ile tekerlekli sandalyesinde ölü bir şekilde durduğunu ve para dolu kasanın boşaltıldığını gördüler.
Ahmet bey tek katlı bir evde yaşıyordu.
Polisler sanık olarak bir kaç kişiyle görüştüler.
Evin işleriyle uğraşan Ayşe Hanım,
Her sabah Ahmet beyin isteklerini getiren çırak Emre,
Aynı bahçeyi paylaştıkları,bitişik evdeki komşusu Murat,
ve Ahmet beyden 1 saat uzaklıkta oturan kardeşi Ali.
Ayşe hanım ile görüşme;
P:Ayşe Hanım,ne zamandır Ahmet bey ile çalışıyorsunuz?
A:Yaklaşık 2 yıl
P: Hangi saatler arası oradasınız?
A:Her sabah 9 gibi Ahmet beyin evinde olurum.İşlerimi yapar ve çıkarım.Dün akşam Ahmet bey aradı ve elektriklerinin kesildiğini söyledi.Gelmemi ister misiniz diye sordum ama gelmene gerek yok yarın sabaha kadar dedi.Kardeşi ile konuşacakmış ve onu çağıracakmış,elektrik işini halledecekmiş.Son olarak da şarjının az olduğunu söyleyip telefonu iyi geceler diyerek kapattı.
P: Peki neden öğlen eve geldiniz?
A: Sabah 11'e yakın Ahmet bey'in kardeşi aradı.Abisinin gece kendini aramış olduğunu yeni fark ettiğini,abisinin telefonun kapalı olduğunu ve zahmet olmasa gidip kontrol etmemi istedi.Yani abisiyle konuşmamışsa,abisinin evine hiç gitmemiş olması gerek.
Ali bey ile görüşme;
P: Abinizle en son ne zaman görüştünüz?
A: Abimle çok sık görüşürüm.Ben elektrik mühendisiyim ve çok fazla yoruluyorum.Dün akşam beni aramış ama uyuduğum için duymadım.Sabah fark ettim aramayı.
P: Abinizi geri aradınız mı?
A: Evet aradım ama telefonu kapalıydı.Bende Ayşe Hanımı aradım.Bana dün geceki konuşmalarından bahsetti.Bende bir sıkıntı olabileceğini hissettim ve abime gitmek üzere yola çıktım ama benden daha kısa sürede eve varır diyerekten Ayşe hanımdan gidip abime bakmasını rica ettim.
Bakkalın çırağı Emre ile görüşme;
P: Her gün mü geliyorsun Ahmet beyin kapısına?
E: Evet her sabah 8 gibi gelirim.
P: Sütü ve gazeteyi kapıya sen mi astın?
E: Evet
P: Nereden biliyordun bunları istediğini?
E: Her gün bunları kesinlikle getiririm.Onun dışında bir şey isterse zaten saat 8den önce arar.
P: Her zaman kapıya mı asarsın istediklerini?
E: Hayır bizzat kendim veririm.Bu sabah geldiğimde ziline 3-4 kere bastım ama kapıyı açmadı.Hatta yan komşusu bile zilin sesinden rahatsız olup bana kızdı.Bende kapıya asıp gittim.
Yan komşu Murat bey ile görüşme ;
P: En son ne zaman gördünüz Ahmet beyi?
M: Dün akşam eve dönerken gördüm.Bahçede oturuyordu.Selamlaşıp içeri girdim.
P: Bugün öğleden önce evde miydiniz?
M: Evet ben gece bekçisiyim.Genelde sabah 8'den sonra eve gelirim.Ardından saat 2-3'e kadar uyurum.
P: Bugün dikkatinizi çeken bir şey oldu mu?
M: Hayır olmadı.Sadece tam uyuyacakken bir ses duydum ve beni rahatsız etti.Kapıya çıktığımda çırağın Ahmet beyin kapısının zilini durmadan çaldığını fark ettim.Onu kovdum ve tekrar yatağa girdim.En son da Ayşe hanımın ağlayışlarıyla bu eve koştum.
Polis eve arka bahçeden girildiği ve bütün paranın çalındığını tespit etti.
Ardından 2 kişiyi göz altına aldı.Ve tutuklandılar.
Peki bu 2 kişi kim ve nasıl bu cinayeti işlemiş olabilirler?
Çok kolay bir vaka aslında.Dikkat edin.!
sevgiler: zürafaçırağı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Keşfettiriliş ve Eleştiriliş | 1
RandomTek amacım kitapları keşfettirmek :) He bir de eleştiricikler var tabii :)