"Onun gerçek olmadığını ne zaman anladın?""Üniversiteye hazırlandığım sene. Her şey kötüye gidiyordu, ders çalışamıyordum ve sınava iki hafta kalmıştı. Beni aradı yani aradığını sandım. Sonra buluştuk, alışveriş merkezindeydik ilk defa benimle halka açık bir yerde buluşmuştu. İlk defa ona bu kadar fazla ihtiyacım olmuştu. İlk defa ona sıkıca sarılma isteğim mantığımdan ağır basmıştı. Girişte onu gördüm ve yanına gidip sarıldım. Ona onu sevdiğimi söyledim. Normalde bana mükemmel gülümsemesini sunardı. Ama sadece boş bakıyordu. Sonra bana biri seslendi. Sınıfımdan bir çocuk, sesin geldiği yöne baktım. Kısa bir selam verip Efe'nin olduğu tarafa yeniden döndüm. Ama yoktu. Gitmişti. O çocuğa sordum yanımdaki arkadaşımın nereye gittiğini gördün mü diye. Orda biri yoktu dedi. Koşarak eve gittim. Yaklaşık iki kilometre koştum. Dua ediyorum ailemden kimse yoktu evde. Ağladım. Başka bir şey yapmadan ağladım. Yaklaşık bir saat sonra düşünmeye başladım. Sadece bu mu hayaldi? Yoksa Efe ile olan her şey mi? Ne yapacağımı şaşırmıştım. En iyi yaptığım şeyi yaptım bende. Kaçtım en yakın arkadaşlarımdan, beni seven insanlardan, ailemden... Bir tek derslerden kaçmadım. Elimde kalan tek hayalim istediğim üniversiteyi kazanmaktı. Bende hayalime tutundum. Okulun çenesi kapanmayan eğlence düşkünü Asya'sı bütün günü okulda ders çalışarak geçiriyordu. Şuan bile çok konuşan biri olduğumu görüyorsunuzdur. Hocalarım derslerimden memnundu ama diğer hiçbir şeyden memnun değillerdi. Okulda sigara içiyordum. Sosyal etkinliklere katılmıyordum. En yakın arkadaşım olan İrem ile bile çok görüşmüyordum. Ve sonra üniversite sınavı bitti istediğim bir sonuç gelmişti ve mutluydum. O yaz normale döndüm tabi küçük sorunum hala benimleydi."
"Ne zamandır Efe sizinleydi demiştiniz? Ve sorun derken? Efe hala ortaya çıkıyor muydu?"
"15 yaşımdan beri. Ve evet şuanda burada sorunum bu işte artık hep yanımda. Eskiden bunu isterdim ama onun hayal gücümün bir oyunu olduğunu öğrenince onu etrafımda görmek ürkütücü oluyor. Her anımda benimle. Bana akıl veriyor. O benim zeki, hiçbir detayı atlamayan ve açık sözlü bir "alter ego'm" gibi bir şey. Söylemeye ve ya itiraf etmeye korktuğum şeyleri bana söylüyor. Ve bende bazen o oluyorum. Tıpkı onun gibi oluyorum. Huysuz, ağzına geleni söyleyen, egoist ve çokbilmiş."
"Evet, Arya bugünlük bu kadar yeter. Sen şizofren falan değilsin, sadece bazı konularda büyük korkuların var ve beynin bu konuda geniş kapsamlı bir savunma mekanizması geliştirmiş. Ve bu mekanizmayı birlikte yıkacağız. Bunu seni rahatlatmak için falan söylemiyorum. Tamam mı?"
"Tamam, Gökhan ama ya ondan kurtulmak istemiyorsam? Bu arada Efe senden pek hoşlanmadı. Bizi ayıracağını düşünüyor."
"Seanslarda Efe'nin düşüncelerini bana söylersen ona göre bir çözüm bulabiliriz."
"Eğer yapabilse şuan seni dövermiş. Ve eğer beni ondan ayırırsan benim daha kötü olacağımı düşünüyor. Ve benden ayrılmasının tek bir yolunun olduğunu söylüyor."
"Sana o yolun ne olduğunu söylemedi mi?"
--
*"Alev bu herifin sana yürüdüğünün farkında değil misin? Bu kadar salak değilsin. Saf da değilsin. Ve niye sana Arya demesine izin veriyorsun? S*kicem belasını nasıl bakıyor sana! Kadın psikolog yok mu koskoca İstanbul'da? "
*"Efe yapma! O benim çocukluk arkadaşım onun hakkında düzgün konuş ve biliyorsun aileme yakın insanlar genelde bana Arya der."
** italik ve koyu renkli satırlar Alev ve Efe'nin konuşmaları**
--
"Hayır, bana şuanda güvenemiyor. O yüzden bana söylemeyecek."
"Korkularını yeneceksin Arya. Sana inanıyorum. Pazar günü bekliyorum seni. Saat kaçta olsun randevun?"
"Bilirsin Pazar günleri bizimkinler çakma 'brunch' yapıyor. Onun çıkışında gelirim saat 2 gibi. Ah sende gelmek ister misin? Yani eğer işin falan yoksa?"
--
** "Çok güzel Alev kendini doktora ayarlamaya çalışıyor. Hadi ama Alev sen doktor fantezilerini sevmezsin bile! "
** "Sadece iki saniye sus Efe! Hem baksana Gökhan'a onu en son dokuzuncu sınıfken görmüştüm. Çok değişmiş. Maşallah kas falan da yapmış, hafif sakalda bırakmış karizmatik bir şey olmuş bu çocuk, halbuki bundan beş yıl önce ineğin tekiydi..."
** "Bunu beni kızdırmak için yaptığını biliyorum. Ben senin aklından geçen her şeyi biliyorum. Onu karizmatik buluyorsun ama o şekilde değil."
--
"Efe ile savaşın bittiyse cevabımı söylüyorum. Tamam gelirim. Saat 11 de seni evden alırım."
***
medya da EFE, A.K.A Hayalet Sevgili.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL'ET SEVGİLİM
Teen FictionKelebekler her zaman ölür. Sende öyle. Hayatta olman benim gözümde yaşadığını göstermez. Sen ölüsün Efe. Hatta ölüden de betersin, sen bir hayaletsin. Gerçeklikten bir parça değilsin. Sen benim Hayalet Sevgilimsin.