Jag öppnar sakta mina ögon, kommer ihåg natten direkt. Jag vänder mig om och förväntar mig att se en sovande Troy, vilket jag även gör, jag kollar på klockan och inser även då att jag är sen till skolan, som vanligt, jag reser mig upp från sängkanten och drar snabbt på trosor och bh, plötsligt drar någon ner mig i sängen, en trött Troy tittar på mig. "Och vart ska du min sköna" svarar han med en hes sexig morgon röst. "Jag är sen till skolan" svarar jag simpelt,
Han vänder på oss så han ligger överst.
"Jag trodde vi skulle ta en liten omgång till" sa han med ett ruffsigt hår från förra natten."Då trodde du fel" säger jag och drar långsamt fingret över magen ner till hans V-kant, han stönar lågt till och jag puttar därefter direkt av honom.
Han tittar plågat på mig och säger sedan, "teaser"
Jag drar snabbt på mig mina kläder från igår och drar ut ur hans rum och ner till hallen.
Jag kommer då på att jag inte har en aning om vart han bor eller hur man kommer till skolan här ifrån.
Jag hör en skrattandes, fullt påklädd Troy bakom mig. "Efter som att du inte kan vägen härifrån, tar vi min bil." Sägen han med ett flin.
"Visst" säger jag och suckar. Vi skippar frukost och går ut till hans bil, vi sätter oss i hans väldigt snygga Porshe och kör snabbt iväg mot skolan.
Nä vi sedan kommer fram till skolan är det helt tomt, antar att alla har lektion nu.
Vi går in i skolan och får även se korridorerna tomma. Vi går sedan seperata håll. "Ses babe" säger han och fortsätter sedan att gå. Jag himlar bara med ögonen och öppnar dörren till mitt klassrum. Vi har tydligen naturvetenskap, vilket jag hatar, hatar läraren också btw. Han tittar surt på mig och säger "en timme och 45 minuter sen" jag rycker bara på axlarna och sätter mig på den enda lediga platsen, vilket tyvärr och bredvid Jake. Han tittar surt på mig.
"Va fan är det med dig" viskar jag.
"Du var med Troy, fast jag sa nej"
Jag skrattade lågt. "Du bestämmer inte över mig så jag gör vad fan jag vill"
Han höjer rösten, "nej! Du förstå-"
Han blir avbruten av vår lärare som säger åt oss att va tysta. Han tittar sedan surt fram, ut i luften.Vafan är hans problem!?
~~~~~
Dagen går och nu är det redan lunch.
Jag tar av den äckliga Skol maten och kollar mig runtom i matsalen, jag set Kloe sitta vid ett ensamt bord längre fram, jag går dit och sätter mig.
"Hej" säger jag glatt.
"Hej!" Svarar hon lika glatt tillbaks.
"Sååå var var du inatt" säger hon och höjer med ögonbrynen.
"Hos Troy" mumlar jag.
"Jag hör dig inte" säger hon med ett flin. Jag bara blänger på henne och hon ger ifrån sig ett skratt.
"Min bror är tillbaka" säger jag.
"Va? Har du en bror" jag kommer då på att jag inte berättat för henne.
"Jag kan berätta sen men han satt i fängelse. Och kom tillbaka igår, mer beskyddande än någonsin, kaous" säger jag.
Hon visar en min som säger, kossan heljsan, ungefär.
Mitt i allt blir vi avbrutna av tre stycken
Tjejer som kommer fram.Hon ena blänger på mig. "Håll dig fan borta från Jake!" Säger hon.
Jag kollar på Jake som sitter vid ett bord. Han ser fortfarande sur ut.
Jag skrattar lite lätt när jag inser att hon är en av hans ligg.
"Mer än gärna" svarar jag.
"Jag menar allvar! Och förresten så kan du väll endå ta och ligga med dom killarna därborta också eftersom du redan legat med flera från den här skolan, hora" säger hon med ett flin. Allar i matsalen skrattar. Jag reser mig hastigt upp så att stolen flyger bort. Jag ställer mig riktigt närma henne. Alla tystnar.
"Jasså? Så för att jag pratat med Jake som jag dels spyr på betyder det att jag legat med honom? Okej, men du då? Jag tror nog att alla i det här rummet vet att du redan har legat med iallafall minst en kille från varje klass, kanske bland annat halva fotbolls laget, så kom ite här och sprid lögner hora, för då slutar det inte bra för dig nästa gång" säger jag varnade med ett flin på läpparna.Hon ser riktigt förolämpad och chockad ut. Hon går därifrån och vissa börjar skratta. Jag vänder mig sedan om mot En flinande Kleo. Plötsligt kommer bitch nummer 1 bakom ifrån och försöker smyga sig på mig, precis innan hon häller ett glas vatten över mig, tar mina reflexer över mig och jag vänder mig hastigt om och tar tag i glaset och häller det istället på henne. Vissa flämtar till.
Hon ser helt förstörd ut och springer därifrån med sina följeslagare hack i hälarna. Jag skrattar till för mig själv, så som vissa andra gör. Jag sätter mig därefter ner igen och fortsätter att äta på min mat. "Det där var Skolans bitch, Heather och hennes små äckliga grodor" säger Kleo. "Kunde räkna ut det" skrattar jag.
Här har ni ett inte så långt kapitel efter en jävla evighet. Förlåt för skit dålig uppdatering, men det är sommarlov och jag är på semester. Men jag hoppas ni gillar det och kommentera gärna! ❤️
YOU ARE READING
Bad girls do it better
Teen FictionJag varnar er om att början ör lite dålig och crinch för började skriva på den för länge år sedan men lovar er att den blir bra! Ge den en chans!❤