Jag berättade allt för Khloe den kvällen. Jag berättade för henne om första gången vi träffades, första gången vi kysstes, till sists gången han slog mig. Vilket var igår. Hon vet historien om varför jag flyttade hit och hon vet om vad som hänt med min pappa och varför min storebror suttit fängelse i tre år. Först var hon stum, hon visste inte vad hon skulle säga. Men sen hade hon brustit ut i tårar, över hur mitt liv dom senaste åren hsr varit då tragiska, hennes ord inte mina. Om hur jag blivit behandlad men också på grund av att Ash ljög för henne, dom var trots allt tillsammans och även om det var en lögn för honom för att få reda på mer om mig så var det ingen lögn för henne.
Både khloe och Simon vill att jag ska gå till polisen, men jag är inte redo, det är inget jag vill, det kommer bara dra en massa uppmärksamhet mot mig. Och det är inget jag behöver just nu.
Just nu är jag och khloe påväg till vår första lektion, jag vet om att det är dumt av mig att gå till skolan dagen efter jag har blivit misshandlad av mitt psyko ex men som jag sa innan kommer det bara dra en massa uppmärksamhet och det är inget jag vill. Khloe har varit väldigt tyst hela vägen till skolan, vilket är förståligt. Om jag hade varit hon hade jag inte vetat vad jag skulle säga till mig och jag hade troligtvis varit ledsen och deprimerad pågrund av att min kille är ett psyko som bara är tillsammans med mig för att stalka sitt ex.
Jag drar luvan tajtare åt mitt huvud och hänger mitt bruna lockiga hår mer framför ansiktet när jag hör Jake, Sam, troy och alla dom andra killarnas röster längre fram i korridoren. Jake skicka några flörtiga sms igår på kvällen men jag ignorera dom.
Jag kan bara be till gud att dom inte ser att det är jag, eller att dom stoppar mig, bara låt mig passera förbi.
"Alex, Khloe!" hör jag Sam ropa medan vi går förbi dom men jsg fortsätter gå. Jag vill inte att dom ska se mig såhär, dom kommer börja ställa frågor, jag pallar inte.
Jag hör hur Sam mumlar något till dom andra med en frågande röst.
"Hey! Alex? Varför ignorerar du oss?" Hör jag Jake ropa efter mig.
"Låt mig va" mumlar jag, osäker på om han kunde höra mig.
Jag hoppas innerligt att Khloe kan ge mig lite hjälp här men det gör hon såklart inte utan hon står och glor.
Jag fortsätter gå men jag känner någons hand runt min handled dra mig tillbaka och jag drar själv tillbaka vilket slutar i att min hoodie rivs av från mim kropp och alla blåmärken och skador på både kropp och ansikte är ute för alla att se. Jag möter direkt hans chockade blick och inte minst därefter en väldigt chockad och orolig Sam och Troy. Dom alla står bara och glor, som att jag vore något exotiskt djur i en djurpark. Jag drar snabbt på mig min hoodie och vänder mig om för att gå därifrån men han drar i min arm igen.
"Aj!" skriker jag till då min arm gjorde ont där han rörde.
Hans blick säger allt, han tycker synd om mig, han är orolig. Allt det som jag försöker undvika.
"Alex.. Vad har hänt" säger han tyst, nästan viskar.
"Låt. Mig. Va. Det är för ditt eget bästa" väser jag fram innan jag snabbt springer därifrån. Jag ksn höra han ropa mitt namn och just när jag tror att han och dom andra ska springa efter kan jag höra Khloe säga något i stilen med "Låt henne va, hon behöver tid". Och ja, det är något som jag behöver. Tid.
Men det är också något jag inte har.
Om jag drar hem nu lär jag ha fått tillräckligt mycket frånvaro att dom kommer kicka ut mig från skolan. Så jag gör det jag kom hit för att göra, gå till lektionen.
YOU ARE READING
Bad girls do it better
Teen FictionJag varnar er om att början ör lite dålig och crinch för började skriva på den för länge år sedan men lovar er att den blir bra! Ge den en chans!❤