(Sam på bilden)
Festen var i full gång och man kunde höra musiken långt bort.När vi kom fram parkerade vi bilen bland många andra bilar som stod på uppfarten. Vi steg ur bilen och gick in mot det stora huset, vi öponade dörren och vi befann oss nu runt kåta och fulla tonåringar.
Kleo vinkade till några medans jag bara följde efter henne vart nu än hon vart på väg. Vi kom in till köket där det var fullt med ölflaskor, sprit, och andra dryckor samt plastmuggar.
Jag tog tag i en hel ölflaska och drack ur den, Kleo tog upp en plastmugg med någon annan slags vätska i."Vill du gå och dansa?" Skrek hon till mig, eftersom att musiken var så extremt hög.
"Jaa" skrek Jag tillbaka för att överrösta musiken.
Vi började gå mot något som såg ut att vara vardagsrummet, där var det fullt med tonåringar som hoppade upp och ner till musiken.
Vi gick in i massan till mitten och började dansa.
Någon kille kom med några drinkar, som jag och Kleo gladeligen tog emot. Vi drack upp det och fortsatte dricka mer och dansa.
Efter en massa drinkar började jag känna mig yr.
Jag vände mig om men Kleo var helt plötsligt inte där och dansade bredvid mig. Var fan tog hon ivägen. Jag började gå runt för att leta efter henne, skrek även hennes namn men inget svar. Jag gick upp till övervåningen för att kolla om hon var här någonstans. Jag öppnade en dörr och såg två stycken som bokstavligt talat låg i sängen och rev av varandras kläder."Oj jävlar sorry" sa jag fnissandes och stängde dörren. Jag vinglade fram till nästa dörr, det var ett badrum, men där var hon icke.
Det fanns två dörrar kvar att öppna. Jag öppnade den ena, på den sängen låg där en kille helt däckad.
Jag öppnade sedan den sista dörren, Och blev chockad av vad jag fick se. Kleo låg medvetslös på en säng och en muskulös kille stod fram för henne vid sängen och hade dragit av sig byxorna, var på väg att dra av sig sina underkläder! Han tänker fucking våldta henne!!
Han vände sitt huvud mot mig i samma ögonblick och jag gav honom en fet jävla smäll så att han ramlade ner på golvet.
"V-VAFAN TROR DU ATT DU GÖÖR!? SS-SKA DU FUCKING VÅLDTA HENNE,!?! " skrek jag otydligt och argt.
Han reste sig upp och mötte min blick, Han var helt rödsprängd i ögonen.
"PRATA INTE SÅDÄR MOT MIG DÅ FÅR DU EN SMÄLL" skrekhan tillbaka.
Jag försökte slå honom en gång till men han tog tag i min arm och höll den hårt.
"Dra åt helvete jävla våldtäcksman! " skrek jag till honom. I samma ögonblick fick jag två hårda slag i ansiktet, ett på näsan och ett vid ögat.
Han vinglade fram till mig på två starka ben. Han såg ut att vara 20, 21?
Jag reste mig upp med en blodig näsa och sprakade honom mellan bena, hårt. Han skrek högt. Jag slog sedan till honom med knytnäven.
Plötsligt öppnas dörren och in kommer En okänd kille och Jake. Jake?
Dom kollar konstigt på mig som står med näsblod och en blåtyra, killen eller ja 'våldtagaren' som ligger på golvet och Kleo som ligger avtuppad i sängen.
"Han slog mig först! Och han försökte knulla Kleo medan hon var medvetslös! " sa jag argt till dom i försvar innan dom ens hunnit säga något.
ESTÁS LEYENDO
Bad girls do it better
Novela JuvenilJag varnar er om att början ör lite dålig och crinch för började skriva på den för länge år sedan men lovar er att den blir bra! Ge den en chans!❤