Jag höll ett stadigt grepp i kassen medan jag låste upp dörren, jag klev in och satte ner kassen i hallen.
Jag tog av mig skor och jacka och gick in till köket för att packa in maten i kylen och frysen.Jake verkar inte vara kvar så de är ju skönt. Nu måste jag bara ta hand om skiten som har uppstått i mitt rum.
Jag packade snabbt in grejer i kylen och frysen och gick sedan upp på mitt rum. Jag började lägga i kläder i byrån igen, som låg utsprida över golvet. Jag stängde fönstret och tittade runt i rummet, inget annat verkar vara förstört så jag sprang ut ur rummet,ner för trappan och intill köket för att fixa middag, jag var lika hungrig som en häst.
Jag satt på spisen och gjorde i ordning och tog fram allt som behövdes för att göra tacos. Jag hällde på margarin på stekpannan och hällde sedan på hela köttfärsen.
Plötsligt kände jag ett par händer på mina höfter och en röst viska i mitt öra "mat för två?"
Jag vände mig hastigt om och tog ett grepp om armen och vred.
"Ajajajajja släpp" sa Jake.
Jag släppte och suckade högt.
"Vafan tror du att du håller på med??" Skriker jag.
"Du bröt nästan min arm" sa han oseriöst och maserade sin handled.
Jag blängde bara på honom.
Han skrattade bara.
"Jag ville ju äta middag med dig" sa han.
"det kan du glömma!, jag sa att jag ville ha ut dig härifrån i tid till att jag kommit hem" sa jag surt.
"Well, jag lyder inte order från dig så att jag stannar här endå"
Jag suckade irriterande, eftersom jag visste att han inte kommer ge sig. Så det enda jag kan göra just nu är att fortsätta på maten.
Så det gjorde jag.
Nu har jag stått i 10 minuter med maten och han har stirrat på mig lika länge.
"Kan du sluta kolla på mig! Stå inte bara där, antingen hjälper du till eller gå du ut ur köket!"
"Då går jag ut ur köket" sa han och vände sig om och gick.
Jag fortsatte förbereda köttfärsen och sedan värmde jag tacobröden och la dom på en tallrik.
Därefter fortsatte jag med grönsaker, tog fram skärbräda och kniv, jag tog fram gurkan och började skära."AAAJ SATAN FAAN"skrek jag högt. Fyfan vad ont det gjorde.
Jake kom inspringandes.
"Vad har hänt!?" Sa han oroande."Jag skar mig bara" sa jag och gick mot vasken, det blödde som fan.
"Här, låt mig hjälpa dig" sa han och greppade min hand.
Jag drog snabbt tillbaka den. "Jag behöver inte din hjälp"
"Ser det ut som jag bryr mig?" Sa han bara och tog tag om min hand. Denna gången lät jag honom.
Han tvättade rent det och tog sedan ett stort plåster runt om fingret som låg i en låda i skåpet.
"Du vet, detta är andre gången jag tar hand om dig" säger han och flinar.
"Håll käften" sa jag himlandes med ögonen.
När han var klar fortsatte jag bara med att skära det sista och sen var maten klar. Jake kom då in precis i tid.
Jag ställde fram allt på bordet och högg in, som sagt jag var hungrig.
"Om du inte vill sätta i halsen och dö föreslår jag att du tar det lite lugnare med maten" sa han.
YOU ARE READING
Bad girls do it better
Teen FictionJag varnar er om att början ör lite dålig och crinch för började skriva på den för länge år sedan men lovar er att den blir bra! Ge den en chans!❤