4. MAGNA CIVITAS MAGNA SOLITUDO

201 17 4
                                    

MAGNA CIVITAS MAGNA SOLITUDO

Velké město, velká samota.


„Rebecca Childe, těší mě!"

„Slečna Poppy, drahoušku. Ale můžeš mi říkat jen Poppy. Vítám tě u nás a doufám, že tu budeš spokojená a šťastná! Ve velkém městě sis musela připadat hrozně osamělá. Tady se všichni známe. Je to naše přátelské městečko na jihu."

Poppy mě po úvodním seznámení provedla taneční školou, představila týdenní rozvrh a připravila na následující dny. Pět tanečních stylů, deset vyučujících a tři velké místnosti stvořené pro tanec. Na to, že to byla zvnějšku stará budova, tak zevnitř to dýchalo moderním životem. Rekonstrukce tam proběhla ani ne před rokem. Poppy byla žena v těch nejlepších letech, vysoká a štíhlá, vlasy havraní černě měla prosvětlené šedinami, srdcový obličej lehce vrásčitý, výrazné rty, útlý nosík, a barvu očí jí zkreslovaly výrazné červené brýle.

„Tady mám svou kancelář hned při vchodu. Jak jsme domlouvaly po emailu, tak ti budu moc vděčná za pomoc s administrativou a plánovaním akcí, soutěží a tanečních táborů," řekla Poppy a rozrazila černé dveře, kde se skrývala nádherná kancelář. Nábytek z masivního dřeva, kožené židle a posezení, knihovnice přes celou stěnu a obyčejný archivář pro každý rok. Tmavé dřevo ladilo se zářivými žlutými doplňky.

„Moc ráda," odpověděla jsem a nevšimla si, že někdo stál za mými zády.

„Rebecco, zrovna přišel náš nejmladší. No vlastně, teď jste tu dva ve stejném věku. To je Kai, učí hlavně freestyle, ale je schopný neuvěřitelné improvizace."

Nadechla jsem se, upravila jsem si pramen vlasů za uchem a pomalu se otočila.

Kai mě se zájmem pozoroval a nastavil mi ruku k pozdravu.

„Jak bylo řečeno, jsem Kai. Těší mě, kolegyně!"

„Mě taky," řekla jsem, i když jsem nad svými „upřímnými" slovy pochybovala.

„Děcka se těší na tvé hodiny," dodal Kai.

Měla jsem vyučovat contemporary a dancehall. Těšila jsem se, ale když jsem pozorovala ho, svého kolegu, tak se nadšení smíchalo s neopodstatněným strachem.

„Kai, ehm. Oba dva máte hodinu až po druhé odpoledne, mohl bys provést Rebeccu městem, co? Určitě by se jí hodil zkušený průvodce," mrkla na nás Poppy.

„Bude mi potěšením," odpověděl Kai.

Do háje!


***

První video je tanec jménem contemporary a to druhé zase dancehall...

Pro Vaši větší představu. ;)

Agnes

MEMENTO MORI *[CZ]*Kde žijí příběhy. Začni objevovat