15. EXTREMA SE TANGUNT [17+]

145 12 2
                                    

EXTREMA SE TANGUNT

Protiklady se přitahují.


Sobota se chýlila ke konci a zbývalo pouhých šedesát minut do neděle.

Ale čas pro nás nehrál žádnou roli.

Byla jsem opřená o zeď ve svém malém bytečku a vášnivě se na mě tiskl Kai. Moje šaty pomalu klouzaly dolů a jeho ústa políbila každou, postupně odhalenou část. To samé jsem prováděla s ním. Naše rozdílné parfémy se mísily se trpkou příchutí potu.

Studená zeď spolu s jeho žhavými polibky mě zbavovala jakéhokoliv zbytečného uvažování. V hlavě jsem měla krásně vymeteno.

Odehrával se jen ten dokonalý moment...

Kai a já, a tělesný tanec, který jsme začínali.

Nazí jsme se přesunuli pod teplou sprchu a smývali ze sebe celý den. Kai mě něžně líbal, ale jakmile jsem se dotkla jeho vztyčeného penisu, tak přitvrdil. Osušili jsme se měkkými ručníky a pár kroky vzad se ocitli na ustlané posteli. Ležela jsem pod ním a nechala ho dělat okružní jízdu po mém těle. Jeho hladové rty zanechávaly vlhké otisky na mém těle. Jazykem mi přejížděl bradavky a sledoval moje roztoužené odezvy. Potom se přesunul na bříško a boky, něžně zlíbal i mé výrazné jizvy. Odmítavě zasténal, když jsem se chtěla pohnout a dotknout se ho na hlavě. Držel mi ruce, a pokračoval svými ústy dolů po hladkých stehnech až k palcům mých noh a zase nahoru. Pustil mé ruce a roztáhl mi nohy. Hlasitě jsem zasténala, když mi prsty projel po vnitřní straně stehen a mířil k nejcitlivějšímu místu mého těla. Opatrně strčil dva dovnitř. Líbal mě opět na rty, pohyboval se ve mně a přidal další prst. Nedočkavě jsem se pod ním prohýbala a chtěla víc.

Hrál si se mnou pěknou chvíli, než mě pustil nahoru.

Dívala jsem se na něho s láskou a nemohla uvěřit tomu, co se mezi námi brzy odehraje. Políbila jsem ho čelo a obě načervenalé tváře. Na krku jsem se o trošku déle zdržela, potom přišly na řadu jeho pevné ruce, oblá ramena a hladká hruď. Olízla jsem růžové vrcholky a něžně je mezi zuby stiskla. Kai se kousl do rtu a pozoroval, kam moje hlava směřuje.

Vzala jsem jeho připravený penis do ruky a pokryla ho jemnými polibky. Chytl se pelesti postele, když jsem jazykem přejela jeho celou délku.

Nevydržel to a ujal se vedení. Vytáhl z kalhot ochranu, kterou jsme koupili po cestě domů a nechal mi ji s provokativním úsměvem nasadit. Moje nohy se odtáhly od sebe a čekaly na vytoužené pokračování.

Pomaloučku do mě vnikl, políbil mě na ústa a zhoupl se bokami vpřed. Chytla jsem se jeho zad a líbala mu hladkou čelist, když se opatrné výpady zrychlovaly. Dovnitř, ven a zase dovnitř. Olízla jsem si rty a sevřela mu perfektní zadek. Kai ke mně celý přitiskl a mezi námi nezůstal žádný prostor.

Těžce jsme se oddychovali při rytmických pohybech, pot nám stékal po tvářích a líbali jsme se přerušovaně, protože nám docházel životně důležitý vzduch.

Rozesmálo nás to a Kai to bral jako větší výzvu.

Během několika minut mě dovedl k slastnému vrcholu. Vzápětí i on sám vyvrcholil s posledním přírazem dovnitř mého těla.

„Nemám slov," řekl šťastně a políbil hřbet mojí ruky, když si vedle mě lehl.

„Mmm," broukla jsem spokojeně a objala ho.

„Znamenáš pro mě všechno, Bex!"

„Kai, mám to stejně."

Spojili jsme se jako dva neposedné magnety.

Přitáhlo nás to k sobě...

MEMENTO MORI *[CZ]*Kde žijí příběhy. Začni objevovat