Bölüm 8

20 2 0
                                    

****3. GÜNÜN SONU ****

     Evin badanası bitti , dış cephesi de boyandı . Artık yeni evimize taşınabilirdik . bu arada kızımın trambolinini bahçeye kurduk baya oldukça güzeldi kızım için park malzemeleri aldım yani kaydırak aldım bide duru için yaşına uygun derinlikte bir havuz anlaşılan bu eve geldiğinde durunun sevinci kat kat artıcaktır . bu arada da taşınacağımızdan hala durunun haberi yok . duruyu uzaklaştırmamız lazım en azından 2 gün . duruyu 2 günlüğüne kreşe verdim . ayrıca bir apart tuttum geceleri orda yatıcaz . ertesi sabah  olduğunda da tekrar ben işimin başına dönücektim ve duru'da kreşine gidicekti . sabaha kadar her şey normaldi her zamanki gibi aynı saatte yatıp sabah erkenden de kalktık .baya baya artık yeni evimiz vardı. kiralar da sürünme derdimizde  olmıycaktı . sabah gittiğimde işlerin çoğu bitmişti bile, yarına sadece son dokunuşlar kalmıştı .oda duru okuldan gelene kadar sanırım biterdi. evimizi ilk gördüğündeki yüz ifadesini çok merak ediyordum. bu hayatta en çok onun için çabalıyordum ve hala daha çok çabalıyorum.bu zamana kadar hep mutsuzdum taki duru hayatıma girene kadar. kısa bir iç çektikten sonra geri kalan işlerimi halletmek için bahçeye çıktım...

     Artık duruyu kreşten alma vaktim gelmişti hatta geç bile kaldım diyebilirdim. saat 18.00 ben hala buralardayım durular çoktan çıkmıştı bile öğretmenini arıyıp yolda olduğumu ve trafiğin çok kalabalık olduğunu söyleyip biraz bekleticeğimi rica ederek telefonu kapattım . ilk defa bu kadar ayrı kalıyoruz durudan ve kreşin kapısından içeriye girdiğimde durunun boynuma sarılarak ağlaması bir oldu. sanki korkmuş gibiydi onu bırakabiliceğimi asla düşünmemeliydi fakat o bir çocuk sonuçta,benden ayrılmak istemediği her halinden belliydi bana korku dolu bakışlar atarak nerede kaldığımı sordu. daha fazla tedirgin olmadan açıklama yapmak zorundaydım ve ona trafiğin çok sıkışık olduğunu onun anlıyıcağı bir dilden anlattım. kıyamam ya çok korkuyor sonuçta minicik.

   Yola çıktık apartın kapısının girişine geldik ve bize verilen anahtarlarla kapıyı açıp içeriye girdik. yarın sabah kendi evimize gideceğimiz için ortadaki kıyafetlerimizi toparladım.duruya ılık bir banyo yaptırdıktan sonra yatağına yatırdım o çizgifilm izlerken bende uzun zamandır yazmayı bıraktığım kitabımı yazmaya devam ettim.bu kitabı ergenlik dönemimde yazmaya başlamıştım fakat içerisindeki olaylar hoşuma gitmediği için silip baştan yazmaya karar vermiştim başkasını anlatmak yerine kısaca kendi hikayemi yazmaya karar vermiştim ve yaklaşık 1 yıldırda hiç yazmadım. kitabımın adı ÖKSÜZ,

BEKLİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin