Bölüm 2

27 3 0
                                    

Söyliyecekken bir anda heyecandan bayılmışım gözlerimi açtığımda hastanedeydim karşı koltukta ömür ve kızım duru yatıyordu. biraz onları izledim. ömürün kızıma çok iyi baba olabileceğine artık tamamen emindim.aradan yaklaşık olarak bir saat geçti.ömür uyandı ve yanıma geldi iyi olup olmadığımı sordu.ona çok iyi olduğumu söyledim.kantinden bi şey istiyomusun dedi ve meyve suyu almasını istedim. ömür kantine gitti ve fazla sürmedi yaklaşık bi 15 dakika falan.o sıradada çok düşündüm söylemek için kızım uyanmadan geldiğinde söylemeye karar verdim.onu gördüğümde sanki içimde kelebekler uçuyorcasına mutlu oluyordum.ömür geldi.meyvesuyuyu içebilmem için yatağı hafif kaldırdı.bu sefer çok emindim söyliyeceğime,evet ya hiç bir şeyden utanmamalıydım.başladım gene bir soluk aldım ve bir kup kuru yutkunmayla,ona bir anda SENİ SEVİYORUM. dedim o an sanki kalbim yerinden çıkıcakmışcasına fena atıyordu. heralde oda şaşırmıştı bu söylediklerime dona kalmıştı adeta.başta o da beni seviyor zaten bu yüzden susuyor dedim ama sonradan olan oldu.

belki gereksiz bir tepkiydi ama bağırdı, çağırdı böyle bir şey asla olamaz dedi ve gitti.o seslerle duru uyandı. yanıma geldi.neden bağırdığını sordu bende ömür amcan şarkı söylüyordu demek zorunda kaldım. yavrum benim nede olsa 5 yaşında anlamaz diye böyle söyledim.duru karşı koltuğa gidip tekrar yattı,ve bende bu olayları nasıl buraya kadar getirdiğimi iyice düşündüm.o sırada doktor içeri girdi. yanımdaki beyfendiyi sordu ve acil bir işi olduğu için gitmek zorunda kaldığını söyledim bana olan durumları söyledi yani neden bayıldığımı falan,aşırı sitres ve heyecandan dolayı, ömür bunları duysa aslında inanırdı az da olsa ama o gitti malesef kaderimle gene tek başıma kaldım.doktor bey ne yapmam gerekiyor. yani ilaç falanmı içiceğim. dedim sonra cevabımı aldım. kızım senin durumun ilaçlık deyil sadece kndini aşırı sitresten ve heyecandan uzak tutmalısın.dedi ama ben bunların hiç birinden uzak kalamazdım çünkü o vardı ÖMÜR.

verdikleri serum 2 saate kadar bitermiş serum bittikten sonra taburcu olabileceğimi söyledi. iki saatin dolmasını bekledim.çok sıkıcıydı biliyorum ama yapacak hiçbir şeyim yoktu mecburdum.diye düşünürken 2 saat doldu, serum bitti doktorlar odaya geldi ve beni konturol ettiler iyi olduğumu ve taburcu olabileceğimi söylediler. tabi o sıradada bedenimi yavaş yavaş korku kaplıyordu,eve gittiğimde neyle karşılaşacağımı bilmiyordum.taburcu oldum hastaneden çıktım,kızımla birlikte kahvaltı yapmaya gittik deniz kenarına.kahvaltıdan sonra biraz deniz kenarında oturduk duruyla sonra eve gitmek için taxsi ye bindik,zaman aldı biraz eve gidişimiz.neyse kapının önüne geldik ve parayı ödeyip arabadan indim.apartmandan yukarıya çıktım.yukarıdan sesler geliyordu ne olduğunu çözemedim başta korktum ömürdür diye sonra ilerledim ve sesler daha çok artıyordu acaba ne olabilirdiki durdum çünkü korkuyordum ömür ne söyler diye ilerleyemedim.

BEKLİYORUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin