Bu sabah kalktığımda çok hafiflemiş hissettim.bu değişimimin bir parçasıydı.her zamankinden daha zengin bir kahvaltı hazırladım.sağlıklı beslenmeyi hedef aldım.
iki haşlanmış yumurta,reçel,bal,kaymak,zaytin,peynir çeşitleri,elde sıkılmış portakal suyu.NEFİS BİR GÜNE MERHABAA.
okul saatimiz geldi. kıyafetlerini giydirdim.okuluna bıraktıktan sonra,kuaföre geçtim.saç rengimi değiştirdim.saçlarımın uçları uzun zamandır kırıktı,hafif uçlarından kestirdim.değişim mükemmel bir şekilde tamamlandı.annem ve babam olmadığı için yardım ve destek alıcak kimsem yok,bu konuda üzülüyorum.ama yinede bir gün hepimiz ölüceğiz.
eve girdim.girer girmez telefonum çaldı.durunun okulundan arıyorlardı.telefonu açtım.öğretmeni durunun ateşlendiğini ve gidip almamı söyledi.o anki panikle hemen arabaya bindim.arabayı çalıştırırken ömür geçiyordu.ama yetişmem gereken bir durum vardı sonuçta kızımın sağlığı söz konusuydu.aslında buda iyi bir durrumdu.çünkü yakın civarlardaki evden birinde oturuyor olabilirdi. tam gaz basıp okula gittim.duru çok iyi gözükmüyordu kızarmış ve halsiz durumda yatıyordu.duru orada hasta yatarken birde ateşliyken öğretmeni kalkmış orada ders anlatıyordu. bu nasıl bir beyindi,benim kızım hasta olucak,ateşli olucak ve kimse onunla ilgilenmeyecek.öğretmenine seslendim ve duruyu kucağıma alıp.dışarıya çıkmadan evvel oğretmenine durunun kaydını silin dedim ardından söylene söylene arabaya binip,hastaneye götürdüm.doktor eyer az daha geç kalsaydım çocuğumun havale geçireceğinii söyledi.tam zamanında yetişmiştim, sinirlerim çok bozuktu.birde ben bunlara çocuğumu emanet ediyordum.çok yanlış yapmışım inanmakla.
eczaneden durunun şuruplarını aldık ve eve gittik. doktorun söylediği gibi sirkeyle ılık suyu karıştırıp bezle kızımın alnın'ın üstüne koydum.birazda üstünü soydum.sonra şuruplarını içirip uyuttum. o anki sinirim,üzüntümle ömürü gördüğümü unutmuşum bile.taki ne zaman kızımı yatağına yatırıp,uyumak için başımı yastığa koydum, işte o zaman hatırladım.içim çok rahattı.çünkü çok iyi görünüyordu ve yakınımdaydı.kendimi tamamen değiştirene kadar ona görünmeyeceğim.onun karşısına dim dik çıkmak için şu anki hedefim buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLİYORUM
Ficción Generalbu hikayede aşık olan bir kızı anlatacağız. karşılıksız sevgi sonunda büyük bir aşkla bitecek. umarım beyenirsiniz...(iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum mutlaka .)