dinliyorum ama konuşulanları anlamak zordu . hiç kimse birbirini dinlemiyordu . ordan ayrı bir şey konuşuluyor burdan ayrı bir şey konuşuluyor . kısacası ortamda gereksiz bir uğultu vardı . ama anladığıma göre konuşmalarında mimar falan diyolardı . bu apartmanın sahibi zengin bir işadamı , yani iş adamı dediysemde abartılcak bir zenginlik deil sadece bir şirketi var ve 5 katlı bir apartmanı var . duyduklarıma göre apartmanın yöneticisiyle anlaşmazlıkları olmuş heralde diye düşündüm ama sonradan olaylar teker teker açığa kavuştu . sanırım bu apartmanı yıkmak istiyolardı . söylediklerine göre en uygunu buydu , çünkü her iki kelimesinden birinde mutlaka çizim , mimar hep bunlar başkada bir şey anlaşılmazdı . onları duyunca zaten hemen anahtarımı aldım ve kapımın önüne çıktım . konuya dahil olmak istedim önce konuşan kişilerden birini kenara çekip ne olup bittiğini sordum . anlattı anlatmasınada durup pek iç açıcı deildi .
apartmanın sayibi apartman eskidiği için bu apartmanı yıkıp mini market şeklinde klasik bir alışveriş merkezi yaptırcakmış . süre olarak 10 gün kadar vermişler ve boşaltmamızı istiyorlar . hiç sesimi çıkartmadım içeri girdim kapımın önündeki adamlarda dağılıyordu zaten tabi herkez ev bulma telaşında . bu sırada da bende boş boş oturmamak için aldım laptopu kiralık evlere bakmaya başladım . kolay değil tabi önüne gelen evi ara konuş taşın tabiki çevresini de araştırmak lazım . bu arada da kızımın trambolinide gelmek üzeredir . kapı zilide çalmak üzeredir . bunun üzerine hala ev bakmaya devam ediyordum .
aradan yaklaşık olarak 1 yada 2 saat geçti kapı zili çaldı kargocunun geldiğinden emindim duru odasındaydı kalkıp kapıyı açtım . tahminlerim doğru çıktı . gelen kargocuydu imzamı attıktan sonra paketi içeri taşıdık baya büyüktü . kızımdan sakladım çünkü şu an kurucak yerimiz yoktu ne bahçe nede evde boş bir alan birazda kızım için evimi müstakil ve bahçeli arıyordum .
ev arama hızım biranda arttı . aslında yakınlarımızda bir ev vardı . tabi biraz eski yıkık yerleri de vardı ama hem müstakil hem de büyük bir bahçesi vardı . bu da kızım için iyi olabilirdi . ama kiralık olarak vermiyorlar satılıkmış yani bu tabi kötü ama belki bir miktar kredi çekip alabilirim ev çok eski gözüktüğü için uygun bir fiyatı da vardı 25.000 tl evin sahibini aradım . ev hakkında bilgilendirmelerini istedim . evet kararımı verdim bu evi alıyorum . bu arada kzımın gene hiç bir şeyden haberi yoktu . ayarlayıp bankaya gittim kredi çekti ev 25.000 tl ama ben 30.000 tl çektim 5.000 tl yi ev için harcıycaktım . neyse krediyi çektim evi de aldık sayılır tapu işlemleri için notere gittim bu sırada da kızımı alt komşuma bırakmıştım .tapuyu da hallettik sıra eve gidip temizlemekte kaldı . günlüğü 100 tl olan bir temizlikçi tuttum . o evi temizlemeden önce hemen bi boya badana yapması için boyacı tuttum onun boyası 2 güne biter o bittikten sonra temizlikçi gelip evi tamamen temizliycek . bende evin bahçesi için tahta çit ler aldım onları rengarenge boyadım .bahçemiz için yapay çim aldım . bir kaç taneyse çiçek alarak renklendirdim . evin dışınıda boyadıktan sonra yeni evimiz taşınmaya hazır dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEKLİYORUM
Fiction généralebu hikayede aşık olan bir kızı anlatacağız. karşılıksız sevgi sonunda büyük bir aşkla bitecek. umarım beyenirsiniz...(iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum mutlaka .)