Het is 5:00 uur in de ochtend en Amy, Max, Marije en Meike staan met slaperige hoofden op schiphol. Ze staan in de rij om hun koffers in te leveren als max zich bedenkt dat hij is vergeten stoelen in het vliegtuig te reserveren. Amy kijkt hem schagerijnig aan en zegt nu zitten we niet bij elkaar, Marije zegt het is maximaal maar 2 en een half uur vliegen en we hebben 2 weken samen. Dat is waar zei Amy. Schiet op we zijn riep Meike terwijl ze een vrouw onze kant op zag kijken en die vervolgens verdween, het zou vast niets zijn dacht ze.
Later bij het ontbijt werd er omgeroepen "passagiers voor de Vlugt naar Olbia Sardinië met Transafia nu naar gate C14". Dat is onze vlucht riep Marije. Ze renden over Schiphol alsof hun leven er van af hing. Ze hallen de Vlugt net op tijd, maarja de stoelen.
Max zit helemaal achteraan in het vliegtuig Marije vooraan, Meike en Amy hebben mazzel ze zitten wel naast elkaar.
Naast iedereen was nog een stoel vrij in totaal 3 stoelen en verderop nog 2. Toen Amy dat merkte vroeg iemand of hij er langs mocht omdat hij de stoel bij het raam had. Meike die in het midden zat en nu al zowat sliep werd wakker door de fangirlgil van Amy. Ze keek op en zag dat Marnick daar stond, Jet zat naast Marije en Raar genoeg zat BeerCO bij Max. Verderop zaten Rik en Remco.Was dit toeval of was er meer aan de hand. Misschien had die vrouw er wat mee te maken.
JE LEEST
Een Vakantie Om Nooit Te Vergeten!
FanficDe Egs fan's gaan op vakantie maar wie ze daar tegen komen en wat er gaat gebeuren hadden ze nooit verwacht.