#7 EGS verwijderen?

17 1 0
                                    

Na een tijd wachten hoorde we de deur open gaan en dichtvallen. Nee daar is de EGS squad We moeten iets doen zei Amy, maar wat? We hoorde Michelle schreeuwen hallo Marnick lang niet gezien. Marnick klonk chagrijnig en zei hallo Michelle waar zijn mijn fans. Ga ik je niet vertellen zei Michelle je kan ze hier toch niet zien. Jet keek ongerust uit haar ogen en fluisterde wat naar Marnick.
Meike zei wat nou als we met zijn allen keihard gaan schreeuwen of zingen dan weet Marnick waar we zijn. Goed idee zei Marije welk lied. Eloïse zei stalken toen ze de achtergrond foto zag van de slapende Marnick op Amy haar telefoon.

Max zei oké 3 2 1

Ik loop Marnickur telkens maar achterna
Hij heeft me nu nog steeds niet door
Hij heeft een wapen bij de hand
Maar dat mag niet in dit land
Dus oppassen want anders ga ik nu dood
Ja ga ik dood

Marnick keek omhoog richting het geluid en door het licht van telefoons zag hij zijn fans, hij glimlachte. Michelle riep boos dit zet ik jullie betaald. Ze nam de EGS Squad mee en stopte ze in een kooi die naast ons aan het plafon hing.Iedereen behalfe Marnick zat nu in een kooi. Marnick zat beneden bij Michelle.

Ze zei, zo Marnick aan jouw de keus verwijder EenGameStad of zie je fans en vrienden nooit meer terug.
Muhahahaha

Een Vakantie Om Nooit Te Vergeten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu