Heel lang was het stil niemand zei wat. Totdat max opeens zei maar waar zijn Marnick en de rest van EGS. Waarop Michelle zei geen zorgen ze zijn veilig tenminste nu nog wel hihihihi. Meike zei wacht wat bedoel je met nu nog wel wat ga je met ze doen. Rustig mens ik ga het uitlegen zei Michelle.
Het plan:
Alle mega EGS fans kidnappen om vervolgens de EGS crew hierheen te lokken om jullie te helpen. Dan neem ik ze gevangen en dwing ik ze EenGameStad te verwijderen omdat anders hun fans problemen krijgen.Weer was het stil. Marije riep dat is gemeen je kan ook gewoon praten met Marnick en vragen waarom hij het deed. Dat kan zei Michelle maar ik wil wraak. Ik ga nu een brief aan Marnick schrijven, doei doei.
Wat moeten we nu doen zei Eloïse die iets verderop zat. We moeten Marnick waarschuwen zei Max en ik weet hoe. Ik denk dat ik je snap Max zei Meike we moeten iets doen waar wij fans goed in zijn. En dat is zei Marije. Omg Marije Marnick zijn Twitter onderspammen natuurlijk zei Amy. Een belangrijk ding we zitten vast zei Anouk. Max die druk bezig was zei vergeet nooit een zakmes mee te nemen hij had de touwen losgesneden en hielp iedereen. Toen we allemaal los waren pakten we onze telefoon en gingen naar twitter. Nooo geen wifi zei Amy hoe moeten we Marnick nu bereiken. Aniek zei ik SMS jet wel wat er aan de hand is. Goed idee Aniek zei Meaghan.
JE LEEST
Een Vakantie Om Nooit Te Vergeten!
FanfictionDe Egs fan's gaan op vakantie maar wie ze daar tegen komen en wat er gaat gebeuren hadden ze nooit verwacht.