Samen liepen Amy, Meike, Marije en Max naar het adres die ze hebben gekregen. Aangekomen op een oud en verlaten industrieterrein gingen ze opzoek naar nummer 16, het zoeken was moeilijk aangezien de nummers half weg waren. Opeen riep Marije daar is nummer 16. Samen slopen ze naar de ingang ze klopte maar er deed niemand open. Max zei lekker dan vraagt ze ons te komen doet dat mens niet open daarna schreeuwde hij doe open gemaskerde vrouw, hij had het nog niet gezegd en de deur ging krakend open. Lets go naar binnen dan maar zei Amy.
Dicht bij elkaar liepen ze naar binnen Klets klonk het in de grote holle ruimte, achter hun was de deur dicht gevallen. Daar stond ze de gemaskerde vrouw ze liep op ons af en lachte gemeen. Ze pakten een stok van de grond en toen werd alles zwart voor de fans van EGS.
Toen ze wakker werden zaten ze vastgebonden om hun heen zaten veel meer mensen. Meike zei wow wat doen al deze EGS fans hier. Dat kan ik jullie uitleggen zei de vrouw.
Mijn naam is Michelle en ik heb een bloedhekel aan het YouTube kanaal EenGameStad. Waarom riep iedereen in koor. Omdat ik door hun mijn YouTube kanaal kwijt ben om precies te zijn door Marnick. Dat zal Marnick nooit doen zei Amy. Dus wel zei Michelle hij heeft me zonder reden 3x gestriked, in een klap mijn kanaal kwijt.Waar is de EGS crew en waarom zijn wij hier allemaal.
JE LEEST
Een Vakantie Om Nooit Te Vergeten!
FanficDe Egs fan's gaan op vakantie maar wie ze daar tegen komen en wat er gaat gebeuren hadden ze nooit verwacht.