"Συγγνωμη αν αργησα.Ελπιζω να μην περιμενες πολυ."ειπε στο Μιχαλη με το που πλησιασε στο τραπε που καθοταν.Ποτε δε της αρεσε να αργει.Τοσα χρονια με το Μανο ειχε μαθει να ειναι παντα ετοιμη στην ωρα της."Μην ανησυχεις δεν αργησες."της απαντησε καθησυχαστικά.
Μετα απο ωρα συζητησης και πολυ γελιο αφου ο Μιχάλης την εκανε συνεχεια να γελαει ηρθε η ωρα να φυγουν.Αφου τη πηγε μεχρι το σπιτι της τη καληνυχτισε και αφοτου εκεινη του υποσχεθηκε οτι θα το επαναλαβουν το συντομοτερο δυνατον εφυγε.
Προχωρησε προς τη κρεβατοκαμερα της και την ειδε αδεια.Δε περιμενε τιποτα λιγοτερο.Αφου εβγαλε τα παπουτσια της ξαπλωσε οπως ηταν για να κοιμηθει.Ηταν τοσο κουρασμενη που δεν ειχε το κουραγιο ουτε να αλλαξει.Ο υπνος δεν αργησε να την παρει.
* * *
Ντριιιιιιιν
Ο υπνος απ το ξυπνητηρι τη ξυπνησε.Αφου το εκλεισε γυρισε απ την αλλη για να ξανακοιμηθει.Μετα απο λιγο θυμηθηκε οτι επρεπε να παει στο νοσοκομειο και να παρει τα αποτελεσματα των εξετασεων.
Γυρισε να δει τη ωρα ηταν. 8:00 το πρωι και ο αντρας της ακομα δεν ειχε γυρισει.Στις 9:00 επρεπε να ειναι στο ιατρειο.Με το που το συνηδητοποιησε σηκωθηκε με μια μιας απο το κρεβατι και προχωρησε προς το μπανιο.
Αφου εκανε το μπανιο.της ντυθηκε στα γρηγορα και ξεκινησε για το ιατρειο.-Καλημερα σας.Ειχα κανει καποιες εξετασεις ρουτινας πριν δυο ημερες και ηρθα να παραλαβω τα αποτελεσματα.Ειναι ετοιμα;"ειπε στη μικροκαμωμμενη γραμματεα με τα ξανθα μαλλια ποιααμενα σε μια ψηλη αλογοουρα.
-Μισο λεπτο.Το ονομα σας παρακαλω;"ρωτησε με ενα χαμόγελο. Σιγουρα της αρεσε η δουλειά της.
-Αλεξοπουλου.Αναστασια Αλεξοπουλου."την ενημερωσε.
Μετα απο λιγα λεπτα της απευθυνε ξανα το λογο.
-Τα αποτελεσματα σας ειναι ετοιμα.Περαστε στο γραφειο δεξια για να μιλησετε με το γιατρο σας.
-Δε μπορείτε να μου τα δωσετε εσεις;Το ιδιο δεν ειναι;
-Καλυτερα να μιλησετε μαζι του."της απαντησε χαμογελωντας της ενθαρρυντικά.Απ το μυαλο της Αναστασιας περασε η σκεψη μηπως συνεβαινε κατι κακο αλλα αμεσως την εδιωξε.Αλλωστε ενα τσεκ απ ρουτινας εκανε σωστα;
Που να 'ξερε.."Καλημερα σας."ειπε στο γιατρο οταν τον αντίκρυσε.
"Καλημερα Αναστασια μου τι κανεις;"της ειπε με οικειοτητα.Χρονια γνωριζονταν και ηταν φυσιολογικο να αναπτυχθει μια τετοιου ειδους σχεσης αναμεσα τους.
YOU ARE READING
Ο Πραγματικος Μου Εαυτος.(On Hold)
RomanceΤι γινεται οταν αναγκαζεσαι να κρυψεις τον πραγματικο σου ευατο; Και τι οταν αυτος αποφασιζει να ερθει στην επιφανεια χωρις την εγκριση σου; **Περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο.**