* Chapter 29*

43 8 0
                                    

"Παρακαλω"

"Ελα Ναταλία,με κάλεσε ο Ανδρέας για φαγητό δε μπόρεσα να του αρνηθώ αλλα δε θέλω να παω μόνη μου. Η διάθεση μου ειναι χαλια και ειμαι σίγουρη πως θα μαι κακή παρέα σημερα.Ξερω πως δεν τον ξερεις αλλα ευκαιρία να τον γνωρίσεις κιολας.Θα ρθεις μαζι μου; Σε παρακαλω! "Ειπε με μια ανασα.

"Ηρεμησε Αναστασία. Ανάσες. Τι έχουμε πει; Φυσικα και θα έρθω αλλα θελω να μαθω και γιατί ειναι χάλια η διάθεση σου. "

"Ενταξει θα σου πω μετά. Θα πω στο Μιχάλη πως θα μεινω μαζι σου απόψε επειδη έχουμε μερες να βρεθούμε. "

"Γιατι να κανεις κατι τετοιο; Σου εκανε κατι;"Ρώτησε περίεργη.

"Οχι οχι.. Ειναι υπέροχος,απλα δε θελω να καταλαβει οτι εχω κατι και να αρχίζει να υποψιάζεται. "

"Ξέρεις πως διαφωνώ με την απόφαση σου να του το κρατήσεις κρυφό"Της είπε για μια ακόμη φορα.

"Το ξερω Ναταλία και να θέλω να το ξεχασω αλλωστε μπορω; Δε μπορώ. Φροντίζεις να μου το θυμίζεις καθε 24 ωρες. "Την ειρωνευτηκε.

"Μπας και αποφασίσεις να βαλεις μυαλο αλλα που εσύ. Μια ζωη η ιδια ξεροκέφαλη. "

"Δε σε πηρα για να μου μου λες τα ελαττώματα μου για αλλη μια φορα. Τα έχω εμπεδώσει τοσα χρονια μην ανησυχείς. "Την ειρωνευτηκε. "Στις 7 να είσαι ετοιμη, θα περάσουμε απο κει "

"Όπως διαταξετε. Κατι αλλο; "

"Οχι ή μαλλον ναι. Να είσαι ετοιμη στην ωρα σου. "Συνεχισε εκεινη καυστικά .

"Μάλιστα. Και αν μου επιτρέπεται να ρωτησω"

"Κανονικα οχι αλλα αντε επειδή ειμαι στις καλες μου σου επιτρέπεται "ειπε και ηδη ειχε αρχισει να γελάει αφού είχε καταλαβει πως η Ναταλία ειχε αρχισει να εκνευρίζεται.

Την άκουσε να ξεφυσαει και γελάσε.

"Ο Μιχάλης γιατί δεν έρχεται μαζι σου; "

"Θα ειναι ως αργα στη δουλεια κάτι του τυχε"

"Καλως τα λεμε μετα"

Έκλεισε το τηλέφωνό και χαμογελούσε.

Για αυτο την αγαπούσε τοσο την Ναταλία γιατι ακομα και οταν ηταν στα χειρότερα της εκείνη κατάφερνε και την εκανε να χαμογελάσει.

"Θα μεινω στην Ναταλία απόψε, θα τα πουμε αυριο στην εταιρεία. Σ αγαπώ. "

Αφού εστειλε το μήνυμα στο Μιχάλη άφησε το κινητό της στην ακρη και αρχισε να ετοιμάζεται.

Ο Πραγματικος Μου Εαυτος.(On Hold)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang