two

2.9K 91 10
                                    

Alara
We zijn nu een week later en ik ga naar London. Een paar meiden konden niet mee gelukkig Maaike en Judith wel. Louis is de hele week in mijn gedachten gebleven. Ik ben best wel nieuwschierig voor wie zouden we gaan dansen?
"Laartje kom je we moeten zo instappen" vraagt Maaike. Ik knik en loop achter ze aan. Mijn ouders moesten vandaag werken dus konden ze niet komen. Ik heb thuis gelukkig wel afscheid kunnen nemen.
"Voor wie zouden we gaan dansen denk je?" vraag ik aan de meiden.
"Misschien one direction" lacht Maaike.
"Zijn die in London?" Ze knikt. Shit wat nou als het echt zo is. Wat nou als ik hem onder ogen moet komen. Ik sta op en loop naar de docent.
"Meneer moeten wij voor one direction dansen?"
"Het is een verassing voor de zoveelste keer."
Boos loop ik naar mijn stoel en al snel val ik in slaap.

Laar we gaan landen" fluistert iemand in mijn oor.
"Yeah" gil ik als een gek door het vliegtuig. Iedereen kijkt mij raar aan maar ik trek me er gewoon niks van aan. Als we veilig geland zijn kunnen we het vliegtuig uit. Ondanks het feit dat ik straks Louis misschien weer zie sta ik te springen. Ik ben hyper actief. Maaike plaagt me er altijd mee dat ik op Louis lijk. Goh je meent het. Ik zeg altijd het zal wel ze weet dat ik die band haat.
"Dames en Heren ga jullie tassen halen en dan bij mij verzamelen" schreeuwt de dans leraar. We knikken en schreeuwen wat en gaan opzoek naar onze tassen. Al snel zie ik een koffer met allemaal wortel stickers. Als ik mijn koffer heb loop ik naar de grote groep.
"Iedereen er klaar voor?" We juichen wat en volgen de docent naar een bus die gehuurd is om ons naar het hotel te brengen. Gelukkig is het geen lange reis want ik heb iets te veel energie waar ik de mensen mee irriteer nu. Oehpsie. Ach i don't care.
"HEEFT IEMAND EEN WORTEL?"
"Laar hou je stil en eet dit op" Maaike gooit me een wortel toe en ik kijk even heel verliefd naar de wortel.
"Lara je hebt je knappe man al gevonden zonder ons te vertellen" zegt Judith nep beledigend.
"Ja dit is zelfs mijn man." Ik schuif 1 van mijn ringen om mijn wortel en maak een foto.

@alaraJ I am just married in a bus in London. Just married with my only love carrot
*foto van mij en de wortel*

"Lara eet je je wortel nog op we zijn er en we gaan zo kennismaken met de gene van de video clip."
"Nope ik ga mijn man nu nog niet opeten" lachend doe ik de wortel in een doosje die ik in mijn tas stop. Vraag niet hoe ik daar plots aan kom.
"Ik ben best wel nieuwschierig" zeg ik lachend.
"DAMES EN HEREN BLIJF ZITTEN DE KOFFERS WORDEN UIT HET BAGAGE RUIM GEHAALT EN DAN GAAN WE DOOR NAAR DE DANSSTUDIO" roept de docent door de bus.
Na een lange rit mag ik eindelijk uit de bus. We volgen braaf de docent en lopen naar binnen. Snel kleed ik me om want dan kan ik het gebouw nog even verkennen. Na lang genoeg gewandeld te hebben open ik een deur. Wortels. Ik pak een paar wortels en loop terug en kom eindelijk in de danszaal terecht. Ik ga op een bank zitten de wortels te eten.
"WIE HEEFT ER AAN MIJN WORTELS GEZETEN" schreeuwt een boze stem. Er komt een jongen binnen. Maaike begint te gillen. De jongen loopt regelrecht op mij af. Shit Louis is hier dus echt.
"Waarom eet je Louis zijn wortels?"
"Nou omdat ik honger heb en wortels zijn babe" zeg ik tegen de blonde.
"Ik zou ze maar snel terug geven de genen die nog over zijn."
"Nope koopt hij maar nieuwen het is dat ik honger heb en het wortels zijn" mompel ik.
"LOU KOM NAAR DE DANS ZAAL DAAR IS DE WORTEL DIEF" schreeuwt de jongen. Snel doe ik mijn capuchon op en loop ik met de wortels weg. Ik laat ze nooit alleen. Ik ren naar de wc zodat ik achter een deur zit die op slot kan. Ik hoor mensen wat roepen tegen de deur maar ik negeer het.

@alaraJ I am just running away from Someone that wanna steel my carrots. I am locked in the bathroom. 🚽

"Laar doe die deur open. NU" schreeuwt Maaike.
"Alleen als die stomme gay band weg gaat."
"Wij zijn niet gay" schreeuwt Louis.
"Oh ja ik ken al je geheimen Louis." Oke hij is inderdaad niet gay maar alsnog pestte ik hem er vroeger altijd mee. Shit ik moet niet aan vroeger denken dan ga ik weer janken.
"Er is maar 1 die ze kent en die is dood."
Dood ik ben dood. Dat waren woorden die hard aankwamen.

Yeah een iets langer hoofdstuk.

Just The Sis Of ft 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu