Alara
Langzaam loop ik naar achteren om bij iedereen van de cast te staan. Emma komt ook weer naast mij staan. Wat moet Henry hier? Ik wil bewegen maar het lukt niet. Henry kwam ik in dit jaar tegen in Nederland net voordat ik ging verhuizen. Hij heeft me bedreigd en bijna verkracht. Hij zou achter me aangaan en zorgen dat ik weg zou gaan.
"Laar wat is er" fluistert Emma zachtjes.
"Henry" krijg ik alleen maar over mijn tong. Ik heb haar dat ook verteld maar ze heeft nooit gezien hoe hij er uit ziet. Ik zak langzaam in en val op de grond. Iedereen kijkt mij geschrokken aan.
"LAAT MIJ ER LANGS ZE HEEFT HULP NODIG" hoor ik iemand schreeuwen.
"Louis?" komt er nog heel vaag uit mijn mond. Al snel komen de vlekken voor mijn ogen en drijf ik voor mijn doen iets te snel in het zwarte. Ben ik dood?Louis
Als Alara klaar met zingen is wil ik opstaan maar ze stapt van schrik naar achteren. Er is hier iemand waar ze bang voor is. Ik kijk door de zaal en zie hem al snel. Zayn? Is ze bang voor hem? Ik loop langzaam naar hem toe.
"Hee lou was dat je zusje? Waarom wist ik niks van haar af?"
"Waarom is ze bang voor je?"
"Weet ik veel."
"Je weet het wel." Ik kijk naar Alara en ze ligt op de grond dus ren ik naar het podium maar bewakers houden mij tegen.
"LAAT MIJ ER LANGS ZE HEEFT HULP NODIG" schreeuw ik. " ze is mijn zusje" zeg ik er zachtjes achter aan. Ze laten me er langs en al snel ambulancebroeders en die nemen haar mee, omdat haar toestand wat slecht is mag ik niet mee. De jongens komen nu om me heen staan.
"Ze houdt van je, laat haar niet gaan." Dit klinkt net alsof je achter je ware liefde rent maar dit is belangrijker dit is mijn helft.
"Lou ga nu" zegt Harry nu wat dringender.
"Kan iemand me naar het ziekenhuis brengen" vraag ik zacht. Ze knikken en ik loop langzaam achter ze aan. Wat zou er aan de hand zijn tussen haar en Zayn.
"Jongens?"
"Wat is er" vraagt Niall bezorgd.
"Ze staarde een tijd naar Zayn en toen stapte ze bang naar achteren, wat is er tussen hun tweeën gebeurd?"
"Geen idee maar we gaan het uitzoeken, ik bel Liam wel even of hij dat meisje wat naast haar stond kan spreken." Liam was daar gebleven. Niall en Harry brengen me naar het ziekenhuis. Harry gaat terug naar Liam denk ik om te helpen de reden hiervan te zoeken. Wat als ik haar nu echt verlies? Lottie geloofde me niet toen ik alles vertelde.Flashback
"Wow Brother waarom ben je verdrietig" komt lottie meteen met me naar toe. Ik ben net thuis van het uitzwaaien van Alara. Ik snap niet waarom ze weg wil.
"Lara ik ben haar weer kwijt" snik ik.
"Lot maak even wat thee" hoor ik mijn moeder van boven roepen.
"Nope Louis is er en hij moet huilen dat gaat voor thee." Meteen komt mijn moeder beneden. Heeft lottie nu niet gehoord wat ik zei?
"Lottie Alara is levend."
"Louis William Tomlison" zegt mijn moeder ineens boos.
"Wat? Mag ik niet zeggen dat onze zus leeft en dat jullie haar zelfmoord hebben bedacht omdat ze me haatte?"
"Lou wil je me geen pijn doen" smeekte lottie.
"We hebben de beste tijd gehad maar ze liet me ineens achter."
"Lou zeg het niet ik wil niet dat je me weer verdrietig maakt ze is dood" huilt lottie.
Einde flashbackMisschien moet ik ze bellen.
JE LEEST
Just The Sis Of ft 1D
FanfictionVoordat je begint met lezen wil even wat mededelen. Ik heb dit boek in augustus 2016 geschreven, dat is al meer dan een jaar geleden. Mijn schrijfstijl is ook heel erg veranderd dus ik heb besloten om hem te gaan herschrijven. Ik ben daar net aan be...