ten

2.2K 64 0
                                    

Alara
"Mondjes dicht Louis en ik zijn 1 dus had geen lelijke stem ofzo verwacht." Snel sluiten ze hun monden.
"Perfect als je een jongen was, was er geen verschil tussen Louis en jou" zwijmelt Judith. Zij is een directioner die gek wordt omdat ze Louis gewoon ziet op een foto.
"Judith stil ik sta er bij en dit is even gênant voor mij zoals het voor Louis is."
"Wat is er dan aan de hand?" vraagt Louis.
"Lou zeg niet dat je je hersenen thuis hebt laten liggen, ze wordt al gek als ze 1 foto van jou ziet en als ze dat zou tegen mij ging zeggen schaamde ik me een beetje gezien we 1 zijn."
"Jij hebt een pittig leven gehad maar geef toe dat ik knap ben."
"Dankje lou je bent de beste."
"Shit daarmee zei ik dat jij ook knap bent."
"Omg laar het spijt me van al die keren dat ik over Louis praatte en zo het is best wel raar om zulk soort dingen over je broer te horen."
"Ach je hield me op de hoogte hoe het met hem ging en het is mijn broertje hij of ik mag alleen broer zeggen of zusje."
"Gaan we nog film kijken" zeurt Louis.
"Grease I am Comming to you with my carrot" gil ik keihard. Iedereen kijkt me aan ben je gek behalve Louis want wij zitten al voor de tv. Expres komen ze langzaam naar ons toe en zoeken ze de film op. Ik kruip tegen Louis aan zoals we altijd zetten als we een film keken en ik was de pret verpester om altijd in slaap te vallen. Ik heb zeg maar de film nog nooit zo vaak uitgekeken we mee begonnen samen met lou maar ik viel altijd in slaap.

"Wakker worden kleine."
"Einde van de film al geweest?" vraag ik aan Louis.
"Ja nu kunnen we truth or dare doen."
"Hyperactief kind i am Comming."
"Zelf ben je niet minder erg ofzo hoor."
"Nope ik ben extra hyperactief." Lachend lopen lou en ik naar de anderen die op de grond zitten met eten maar ik mis 1 ding. WORTELS. Louis en ik staan tegelijk op en rennen naar de keuken. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken maar ik zal ze vinden of gewoon uit Louis zijn handen pakken.
"WOE HEEFT MIJN WORTELS VERSTOPT" schreeuwt hij boos.
"ONZE WORTELS" verbeter ik hem. Niall komt lachend de keuken in.
"Ze zijn hier verstopt meneer en mevrouw tommo." Ik kan hem bijna wurgen. Nope maar hij is een echte wortel dief ik mag ze gewoon hebben van Louis hij heeft het me nooit verboden ofzo.
"Lou hij moet teruggepakt worden."
"En jij bent niet teruggepakt omdat je zijn wortels steelde dat is gemeen."
"Nou het zijn onze wortels wij zijn samen 1 de wortels zijn samen 1."
"Zie je ze is mijn zusje want we hebben allebei hersenen."
"Maar toch ben ik de slimste" zegt Niall lachend.
"Nope Niall Horan was niet slim om ONZE wortels te stelen" zeg ik lachend.

"Kunnen we eindelijk beginnen?"
"Ja ik begin" zeg ik lachend.
"Niall truth or dare?"
"Dare" zegt hij stoer.
"Ga morgen met Louis en mij naar de supermarkt voor het dansen dus extra vroeg en koop voor ons alle wortels uit de winkel."
"Nowee."
"Ja had je onze wortels maar niet op moeten eten" lacht Louis. Hij laat zich vallen zodat hij gewoon op de grond ligt.
"Ni je kan de volgende wel een truth or dare vragen hoor."
"Oke Harry truth or dare?"
"Truth."
"Ben je verliefd."
"Tja dat is voor mij een weet en voor jullie een vraag."
"Harry ik weet het wel dus voor mij is het ook een weet" zeg ik lachend. Ja hij zit de hele tijd naar Maaike te staren. Ze kijken me even vragend aan en negeren het dan weer.
"Lara truth or dare?"
"Dare."
"Geef me je pistool."
"Never in a million years it is mine and that wil for ever be mine."
"Kom on gewoon voor een avond."
"Nee is nee ik heb er ook tijd voor nodig gehad dat ik zo'n ding mocht hebben en ik zou er maar over op houden anders zeg ik NU het antwoord van je truth."
"Ik ben al stil."
"Maaike jou beurt."
"Dare."
"Breng mijn tas zodat ik mijn man kan eten ik heb zin in een wortel." Ze haalt het bakje te voorschijn en ik eet tevreden mijn wortel snel schuif ik mijn ring weer om mijn vinger. Een traan rolt over mijn wang.

Just The Sis Of ft 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu