II

290 56 23
                                    

01.09.2009

"Ja sam Rebeka. "
Razgledala sam sobu oko sebe. Tu su bila dva kreveta, veliko ogledalo, male komode pored kreveta, dva ormara, i wc. Dovoljno je za nas dve, tako ja mislim.

"Pa kako ti se cini ovde? "
Sela je na svoj krevetu i stavila ruke iznad glave.

"Na prvi pogled je dobro, ne trazim ja neki luksuz. "
Vadila sam stvari iz torbe i rasporedjivala na malu drvenu komodicu. Onog malenog medu sto mi je poklonio sam stavila pored jastuka, kako on kaze 'Da me cuva od cudosvista.'

"Sta te je privuklo da dodjes ovde? "
Upitala me.

"Samo to da zastitim ono sto volim, nisam neki ljubitelj oruzija, ali nema veze. "
Sama pomisao na to me natera da se opet snudzim, i sagnem glavu.

"Nemoj da si tuzna, bice ti ovde dobro, makar uz mene,obecavam ti. "

"Nadam se."
***************************
Aleks i ja smo sisle opet u onu salu gde sam polagala. Morale smo da obucemo posebna odela za ovaj kao 'cas'.
Podizem pogled ka ogromnom ulazu i vidim jednog visokog decka kako nam se priblizava. Svaka devojka iz grupe ga je odmerila od glave do pete, ukljucujuci i mene. Vislji je od mene vidi se odmah, ima braon kosu, crne oci, i lepe crte lice, sto je podsecalo malo da lici na Grka. Ostavio je dnevnik na stolu, i svukao crnu duksericu. Postrojio nas je u vrstu od najvisljeg do najmanjeg, ja sam bila negde pri kraju, ali nije mi smetalo.

"Ja sam vodja vaseg odreda, zovem se Mark,a zvacete me 'Gospodine' kako prilici u vojsci. "
Setao je ispred nas, sa rukama na ledjima.

"Koje casove imamo?"
Skupila sam hrabost da pitam, niko nam nista nije rekao o rasporedu.

"A ti si? "
Zastao je ispred mene. Gledao me pravo u oci malo namrstenom facom.

"Rebeka. "

"Pa dobro pitanje si postavila Rebeka. Ove godine imate tri predmeta. Streljarstvo, preciznost, i boks. Ja vam drzim casove boksa,ali to ne znaci da cu biti blag. "
Opet je poceo da seta.

Znala sam da ce ovde imati streljarstvo ali boks? Ja sam fizicki skoro najslabija ovde, ne znam kako cu uspeti da to savladam.

"Ove uniforme su tako fuj! "
Izletelo je decku koji je stajao do mene.

"Ako su ti fuj, vrati se kuci! "
Ovaj mu se izdrao. Jasno su mu se videle vratne zile dok je besneo. "Sada idite svi u svoje sobe! Sutra u 09:00 je ovde prvi cas! Nosite specijalne sorceve i majice koje ste dobili! "

Aleks me je uhvatila za ruku, i vukla ka stepenicama. Bila sam zbunjena nisam znala sta joj je. Penjale smo se onim stpenicama do naseg sparata.

"Imamo srecu sto nam je on 'vodja' on je najbolji frajer na akademiji."
Otkljucala je sobu i bacila se na krevet.

"Mozda jeste,ali mene to ne zanima."
Skinula sam crne cipele koje su nam date uz opremu.

"Ti si stvarno luckasta,ovde mozes naci decka kad pozelis."

"Hmm,ne znam,mozda nekad."
Pokrila sam se cebetom,bilo je jako hladno,sto je normalno za ovo doba godine.

"Hocemo izaci veceras?"
Upita me onim neznim tonom.

"Gde? Pa prvi nam je dan tek..."

"Bas zato,organizovana je zurka za prvake,svi ce biti tamo,molim tee?"
Klekla je pored mog kreveta i sklopila ruke.

"Dobro,ali samo pola sata."
Pristala sam da ne bih ispala osoba koja uvek kaze 'Ne'. Jeste da nisam volela izlaske ali ovde moram da se naviknem na novo okruzenje.

"Hvala cimerka!"
Naglasi ono 'Cimerka' i zagrli me cvrsto da sam jedva dosla do daha.

**********

Obukla sam crne helanke, belu majicu na kojoj je pisalo 'free love' i bele starke. Sve devojke u sali su oblacile neke full uske haljine kako bi ih momci zapaili,samo sam ja bila jednostavno obucena.Profesori,ili kako god da ih nazovem su bili u odelima. Na vratima je jasno stajao znak da su alkohol i cigarete zabranjene ovde, tako i treba da bude,treba da budemo zdravi,a ne da unistavamo svoje zdravlje.
Sedela sam na visokoj barskoj stolici, i pila sok. Nije mi bilo do igranja,prosto sam previse umorna. Aleks je otisla do nekog marketa da kupi zalihe hrane za veceras,iz njene price sam saznala da joj nikad nije dosta hrane. Ostavila sam novac na sanku, i krenula ka svojoj sobi. Stala sam na pola puta da odvezem svoju plavu kosu koja je bila zavezana u pundju, zamahnula sam rukom,a onda sam cula neciji malo poznat hrapav glas kako mi se zali sto sam ga udarila.

"Pazi malo!"

To je bio Mark,nisam ga videla,naravno da ga ne bih udarila namerno.

"Izvinite,nisam vas videla."
Osmehnula sam se malo,ali je vise izgledalo kao neki grc da me je uhvatio.

"Zasto se ne vratis na zurku?"
Upitao me sada vec normalnim glasom i lagano krenuo nazad ka sali.

"Umorma sam."
U trenutku kada sam to rekla,struja je nestala. Cula sam neke korake kako postaju sve bucniji. Samo sam cula da je grom jako puknuo negde i pocela da vristim. Sela sam na pod,sva uplasena i preznojena od straha.
Samo sam osetila necije ruke oko vrata kako me grle,nisam znala cije su,a nisam ni mogla videti ko je to bio...

************

Ii, evo ga nastavak. Izvinjavam se sto sam izbrisala nastavakk one druge price,nesto sam bila cackala i nije izbacilo sve,nego trecinu od napisanog.

Nadam se da vam se svidja. Stvarno se trudim da bude sto bolje.

Ako vam se svidja i zelite dalje,ostavite vote i com.

LY <3

-Academy- PAUZIRANA!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora