Başlangıç

146 19 17
                                    

Fransız ressam Thomas sergisinden dönerken , Alman universe-z şirketinin şimdiki sahibi Orlondo son model arabasıyla şirkete giderken,İtalyan mimar Da Vinci ofisinde çizimler yaparken, ünlü Türk tarih Profesörü
Ömer o gün üniversiteden markete giderken bir anda kendilerini zifiri karanlığın içinde buldular ve bir ses onlara "hoşgeldiniz!"dedi.  Bir anda ışıklar açıldı. Herkes birbirine baktı. Herkes korkarken aradan bir beyazlık geçti ve bu beyazlık geri gelip "8. Kata tekrardan hoşgeldiniz, bu katta istediğinizi yapabilirsiniz ama unutmayın ki sadece beş dakikanız var eğer bu beş dakika içinde yapamazsanız sonuçlarına katlanırsınız " kimse bir şey diyemeden etraf tekrar karardı ve sonra sağ ve sollarında iki kapı gördüler. Herkes etrafına bakınıyordu ve herkes aynı şeyi düşünüyordu , acaba burası neresi ve buradan nasıl kurtulacağız .İtalyan lafa girip ortamdaki sessizliği bozdu "sakin olun ,biz neredeyiz bilmiyorum ama hayatımız bizim elimizde onun için başta tanışıp iş birliği yapmamız gerekiyor . Lütfen herkes ismini ve nereli olduğunu ingilizce söylesin. Sağdaki ismini söylermisin ? "fransız kafasını yukarıya kaldırıp "benim adım Thomas ben fransızım ve ünlü bir ressamım siz hangi çöplükten geliyorsunuz?"digerleri kendini tanıttıktan sonra Ömer dayanamayıp lafa dalarak "laflarına dikkat etmezsen seni ! Orlondo ikisini ayırıp "Yeter ! napıyorsunuz her geçen dakika aleyhimize işliyor kavga etmenin vakti değil "Orlondo daha lafını bitirmeden bir anda koridorun sonundan parlak bir ışık geldi ve herkes kurtuldum diye koşarken ışık kesildi ve herkes durakladı. Geri baktıklarında meğerse demirden dikenleri olan bir makinaymış,herkes arkasına bakmadan koşmaya başladı ,onlar koştukça makine süraatleniyordu ve sonra Ömer sağa baktığında kapıyı gördü ve "buraya girin "diye seslendi ,herkes bir anda içeriye girince bir eksiklik farkettiler .Da Vin ci, yoktu hepsinin aklına kötü kötü şeyler geliyordu kapıyı açmak istemiyorlardı ama açmazlarsa Vin ci gerçeyi öğrenemiyecektiler onun için kapıyı açtıklarında etraf kan revan içindeydi herkes geri içeriye girdi ve girer girmez toprak kaydı sonu gözükmeyen karanlıklara düştüler.

Rüya ile gerçek arasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin