Hayalet Dedem

78 8 1
                                    

Ben doğduktan iki gün sonra annem babam ve ben arabada giderken bir kaza yapmışız.Annem ve babam maalesef o kazada vefat etmişler ve şansa bakın ki benim burnum bile kanamamış. O günden sonra babannemle büyükbabam bakmaya başladı. Onları annem babam bilirdim  ama maalesef dedem de şeker hastası olmuştu ve git gide daha da kötüleşiyordu. En sonunda 17 Ağustos 1999 yılında Marmara depreminde 2 saat önce dedemi kaybettik. Dedemin mezarını köye defnettik. 1 hafta boyunca geceleri her gün köyde dedemin mezarının başına gidiyordum. Bir gün yine gece herkes uyurken dedemin mezarına gittim ve ağlamaya başladım. O sırada içim geçti ve uyuyakaldım.Rüyamda biri arkadan omuzuma dokunuyordu ve arkamı döndüğümde dedemle karşılaştım ve inanın hiç korkmadım.Hemen dedemin boynuna sarıldım.Rüyadan uyandığımda dayım beni mezarın başından uyandırmaya çalışıyordu. Bu gördüğüm rüyanın etkisiyle arabaya bindim ve eve döndüm. Bi an istemsizce elimi cebime attım ve cebimde bir kağıt buldum. Kağıtta Arapça rakamlar yazıyordu. Kuran bildiğimden dolayı ne yazdığını anlamıştım. Tam 3 tane tarih yazıyordu. İlk tarih 2 Temmuz 2001, ikinci tarih 27 Mayıs 2007 ve üçüncü tarih 27 Aralık 2017 'di. O günden sonra dedemin hayaletini hiç görmemiştim. Ta ki ilk tarih yani 2 Temmuz 2001'e kadar. O gün köyde arkadaşlarımla oturuyordum. Bi arkadaşım bisikletiyle geldi ve bana "arkama atla da gezelim" dedi. Bende " tamam" dedim. Tam binecektim ki bi anda gözümün önüne dedem geldi ve bana "sakın binme" dedi.Ben bi an şaşırdım ve arkadaşıma vazgeçtiğimi söyledim ve o da gitti. Oturdum ve o şoku üzerimden atmaya çalışıyordum ki bi an çığlık sesleri duydum, caddeye inip baktığımda bisikletli arkadaşıma araba çarpmıştı.Oracıkta ölmüştü çocuk. Bu olayların üzerine 2-3 ay konuşmamıştım, 1 yıl kendime anca gelebilmiştim. Olayı uzatmadan ikinci tarihe geçiyorum. O zaman ben Hakkari Çukurca'da askerdim.İkinci tarihte yani 27 Mayıs 2007 günü intikale çıkmıştık. 15.km'de bir bomba patladı ve tim ikiye bölündü,herkes bir yerde siper aldı. Bense patlamanın etkisiyle kendime gelemedim ve başım öne eğik ortada kaldım. Bi an başımı kaldırdığımda dedemi gördü ve bana bağırarak arkana bak dedi ve arkama bakmamla bir teröristle göz göze gelmem bir oldu. Allah'tan ben daha önce davrandım da teröristi vurmayı başardım. O gün tam 5 şehit verdik ve dedem yine benim hayatımı kurtarmıştı.Askerliğim bitti ve şuan evliyim iki tane de kızım var. 3. tarihte n olacağı hakkında hiçbir fikrim yok.Yani 27 Aralık 2017'de...

EFSANELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin