DEEL 2

34 6 2
                                    

POV: NILS

Ik loop even naar de kamer voor een andere zwembroek. Ik voel me echt brak. Die meiden hebben we niet meer gezien, niet in het hotel en niet in de stad. Best jammer, maarja. Nu liggen we aan het zwembad. Ik open de deur van de kamer, kleed me om en ga weer naar beneden. "Nils!" hoor ik dan. Ik draai om. Oh nee he... wat doet zij hier?! "Wat doe je hier?!" vraag ik. "Ik wil je terug. Het spijt me wat ik gedaan heb. Please vergeef me Nils" zegt ze wanhopig. "Renske ik heb hier geen zin in. Het is over tussen ons. Jij ging ervan door met een ander en liet mij achter. Ga oke" zeg ik en draai om. Ze pakt me bij mijn pols. "Alstjeblieft Nils" zegt Renske met tranen in haar ogen. Ik zucht. "Sorry Renske" zeg ik trek me los.
Ik ga liggen op het bedje en zucht nog een keer diep. "Alles oke?" lacht Owen. "Nee" zeg ik. "Wat is er?" vraagt Rein. "Renske was hier" zeg ik. Alle drie zitten ze meteen overeind "Wat doet zij hier?!" zegt Daan. "Me smeken om bij haar terug te komen" zeg ik geirriteerd. "Uhg dat heb je niet gedaan toch?" zegt Rein. "Nee joh echt niet!" zeg ik. "Mooi zucht Owen.

POV: SEM

Ik word wakker. Het is 11 uur. Ik voel mijn kater meteen. "Uhg wakker worden meiden. Ontbijt is het beste nu" zeg ik en ga zitten. Ik kijk de meiden aan. Hun haren zitten alle kanten op en ze kijken me aan alsof ze honderd jaar niet geslapen hebben. Ik begin te lachen. Denise kijkt me aan alsof ze me wil gaan slaan. "Wow sorry. Kom ga je omkleden. Eten maakt alles beter" zeg ik en sta op. "Eat good, feel good" zegt Lianne en ook zij staat op. Ik trek Maaike overeind en ga dan naar de badkamer.

Na een halfuur zijn we weer een beetje wakker en lopen we naar de eetzaal. We scheppen onze borden vol en eten alles op. "Sem je had gelijk. Eten is goed voor je" zegt Denise die al weer gewoon uit haar ogen kijkt. We lachen en proosten op het weekend. Alleen nu met water.

POV: MAAIKE

"Helpt zwemmen ook?" vraag ik als we weer in de kamer zijn. "Vast wel zegt Lianne en ze gooit mijn bikini naar mijn hoofd. We kleden ons om en lopen dan met onze handdoeken naar het zwembad. "Meiden" zeg ik en gebaar naar de overkant van het zwembad. De jongens die bij ons aan de deur stonden gister, liggen nu op de bedjes aan het zwembad. Niet dat dat bijzonder is, maar ze hebben alle vier een sixpack die er mag wezen. "Oh... my... god" zegt Denise. Ik zie de rest ook een beetje staren. "Oke dit valt op" zegt Sem en snel lopen we door. We kiezen vier bedjes uit en duiken dan het water in. "Ze kijken ook naar ons" zegt Denise. "We gaan sowieso onze afspraak niet nakomen" lach ik. "Welke afspraak?" zegt Lianne nonchalant. We duwen haar onder water. "Oh die afspraak" zegt ze als ze boven komt.
"Ze staan op" zeg ik. De meiden draaien alle drie tegelijk om. "Valt niet op nee" lach ik. De jongens duiken ook het water in. Behalve een. Die loopt nog een stukje door totdat die naast ons staat. Dan springt die er vol in. "Grappig." zegt Denise sarcastisch. De jongens lachen zich helemaal stuk. "Weet je, misschien moeten we er maar gewoon voor gaan. Ze passen wel bij ons" zegt Lianne

Forget The PastWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu