POV: REIN
Ik word wakker. Dit keer zonder kater en dat is ook wel fijn. Alleen ben ik nu super moe, want ik kon gisteren niet slapen. Ik snap gewoon niet waarom Renske hier is en raar over ons praat tegen de meiden. Ik zucht en ga zitten. "Hèhè ook wakker" lacht Owen. We staan op en gaan naar de eetzaal voor het ontbijt.
We lopen naar binnen en ik word op mijn schouders getikt door Nils. "Kijk dan" zegt Nils en hij wijst naar een tafel. De meiden zitten daar aan, inclusief Renske. "Dit gaat te ver!" zegt Owen en loopt er meteen op af. Wij lopen hem achter na.
"Renske nu is het klaar! Laat ons en de meiden met rust!" zeg ik. "Jullie moeten ons met rust laten" zegt Sem en de meiden staan op. Ik kijk ze verbaasd aan. Ze lopen weg en Renske blijft aan de tafel zitten met een voldane grijns. "Tja, de waarheid komt soms hard aan" zegt ze en staat dan op. Wij blijven verslagen achter...POV: DENISE
"Ik snap gewoon niet dat we hier in zijn getrapt!" zeg ik boos. "Rustig Denise, ze zijn gewoon achterbaks" zegt Maaike en komt naast me zitten. "Kom we gaan gewoon de spullen pakken en dan komt het wel goed" zegt Sem. "Papa is al onderweg" zegt Lianne. "Mooi" zeg ik en pak al mijn kleren bij elkaar. Ik voel me gewoon dom, boos en verdrietig door elkaar.
We lopen naar de lobby met onze koffers om uit te checken. "Lianne doe jij dat maar, hetvstaat op jou achternaam" zeg ik. Lianne knikt en loopt naar de balie.
"We moeten alleen nog even wachten op ons pap en dan kunnen we gaan" zegt Lianne die naast ons komt zitten. "Gaan jullie weg?!" horen we dan achter ons. De jongens staan er verbaasd naar onze koffers te kijken. "Ja" is het enige wat mijn mond uit komt. "Wat heeft Renske jullie in hemels naam verteld?!" vraagt Nils wanhopig. "Alles wat jullie met al die meiden hebben gedaan" zegt Maaike boos. "Laat ons maar gewoon met rust, alle meiden" zegt Sem en we pakken onze koffers. "Maar..." hoor ik nog, ik schenk er alleen een aandacht aan, niemand van ons.POV: NILS
"Ik ben helemaal klaar met haar!" schreeuw ik als ik in de kamer ben. "Ander is wel!" zegt Daan met een zucht. "Renske ik gewoon UHG" zegt Rein. Hij kan het gewoon niet verwoorden. "Ik wil weten wat er over ons gezegd wordt, voordat het de fans bereikt" zegt Owen. "Oh ja shit!" zeg ik.
We hebben besloten om ook en te gaan en de meiden te gaan zoeken. Ze kwamen uit de buurt van Eindhoven dus we gaan onze spullen bij Owen droppen. "We gaan ze toch nooit vinden" zegt Daan. "Hoezo niet? Als ze met z'n vieren zijn in de buurt van Eindhoven, is het eerste wat meiden doen de stad in gaan" zegt Rein. "De stad is wel groter dan Waalre he" zegt Owen. "We gaan het gewoon proberen en anders gaan we proberen ze op een andere manier te bereiken" zeg ik en leg mijn tas bij een van de luchtbedden in Owens kamer. Even later zitten we in de bus richting de stad.
POV: SEM
"Even lekker shoppen had ik nodig" zeg ik als we net op een terrasje zit. "Echt he" zegt Lianne. Ik neem een grote slok van mijn Ice-T. "Oh help" zegt Maaike dan en kijkt naar de andere kant van het plein. Ik proest bijna mijn drinken uit. "Snel weg voordat ze ons zien" zegt Denise. We betalen en lopen dan naar het station. Snel weg van Owen, Rein, Nils en Daan...
JE LEEST
Forget The Past
FanfictionHet is eindelijk vakantie en Denise, Sem, Maaike en Lianne gaan een lang weekend naar Amsterdam. Het wordt een echt meidenweekend. Ze hebben zelfs afgesproken om alle jongens aan de kant te zetten. Maar houden ze dat vol?