POV: LIANNE
We staan in het station. "Wat gaan we doen? We kunnen niet altijd weg blijven rennen voor hun" zeg ik. "Nee klopt, maar om ze nu zo tegen te komen is ook echt kei akward" zegt Sem. We zuchten. "Weet je. De beste oplossing is misschien gewoon om ze te vertellen wat Renske heeft gezegd. Ik wil hun reactie zien" zegt Denise. "Geloof je Renske niet?" vraagt Maaike aan haar. "Ik ken haar niet en ze stalkte ons half" zegt Denise. "Nu je het zo zegt. Als de jongens echt zo waren als zij zegt, waren ze nooit naar Eindhoven gekomen, want ze zouden nog in Amsterdam zijn tot volgende week maandag" zeg ik. "Oke kom op dan" zegt Sem en we lopen het station uit.
"Hoe gaan we die jongens ooit vinden?" vraagt Maaike. "Oke wat gaan jongens doen als ze zich kut voelen?" vraagt Denise. "Kroeg?" zegt Sem. "Welke van de velen?" lacht Maaike. "Eentje waar Rein ook naar binnen mag, aangezien hij zeventien is" zeg ik. "En ik weet al welke dat kan zijn" maak ik mijn zin af en loopt richting de achterkant van de stad.
POV: REIN
"Nou proost op ons gekloot" zeg ik en hef mijn glas. "Ons gekloot? Renskes gekloot" zegt Nils en tikt mijn glas aan. "Ik weet het!" zegt Owen dan. We kijken hem vragend aan. "Je mag best zeggen wat je weet" zegt Daan. "Renske. Waarschijnlijk heeft ze het gehad over die groep fans die ons steeds benaderde en die wij dus steeds afwezen. 'Aan het lijntje houden' werd er toen gezegd. Snap je?" zegt Owen. Er komt een bespottende lach uit mijn mond. "Hoe verzint ze het" zegt Nils.
"Kom we gaan" zeg ik als ik betaalt heb. We lopen de deur uit en dan richting de auto van Owen. "Wacht!"
POV: SEM
Wat wilde ik ook al weer gaan zeggen? Maaike pakt mijn hand vast en knijpt er in. De jongens kijken ons vragend aan. "Kunnen we met jullie praten?" vraagt Denise dan. Ze kijkt me aan en geeft me een knipoog. "Waarom nu wel?" vraagt Rein. "Doe niet zo moeilijke en kom gewoon effekes mee. Jullie waren hier ook voor ons geef maar toe" zegt Lianne en duwt ze dan richting een bankje onder een boom. Ik moet lachen en loop ze dan achterna.
"Duss..." zegt Owen en kijkt ons vol verwachting aan. "Ja laat ons eerst praten en dan mogen jullie" zeg ik. "Wie gaat het vertellen?" vraagt Maaike dan aan ons. Eerst kijken we Denise aan, dan mij, dan naar Maaike en dan naar Lianne. "Oke oke ik doe het wel" zegt Lianne en begint te vertellen.
POV: DAAN
"Dat dachten we dus al" zeg ik als Lianne klaar is met vertellen. Nou ja Lianne, uiteindelijk was iedereen elkaar aan het aanvullen. "Oke mogen wij nu vertellen hoe het echt ging?" vraag ik. Rein begint meteen te vertellen over de fans, voordat de meiden antwoord kunnen geven.
"Dus zo zit het dus" zegt Nils zuchtend. De meiden kijken elkaar aan en dan naar ons. "Oke jullie krijgen nog één kans en verpest het niet!" zegt Maaike.
JE LEEST
Forget The Past
FanfictionHet is eindelijk vakantie en Denise, Sem, Maaike en Lianne gaan een lang weekend naar Amsterdam. Het wordt een echt meidenweekend. Ze hebben zelfs afgesproken om alle jongens aan de kant te zetten. Maar houden ze dat vol?