Duminică, 6 septembrie

18 3 2
                                    

Mâine încep şcoala. Ce am în minte? Îmi pun continuu întrebările : "O să am prieteni? Ce prieteni? Cu zăpăceala mea o să mă înțeleg oare cu cineva?"
Sora mea, Daria, stă sub pat. Are emoții. Monica, se întreabă dacă şcoala are secrete magice nedezvăluite. Sophie este afară şi vorbeşte împreună cu Lila şi Catrina, făcând planuri pentru a le ieşi totul perfect şi cum să fie frumos îmbrăcate. Frații mei deja se întreabă dacă sunt fete frumoase în şcoală.
Suntem uniți, dar total diferiți. Am rechizite, am tot ce îmi trebuie, inclusiv cel mai bun "psiholog" , adică MAMA. Ia mi-a spus că orice problemă şi orice nelămurire să o discut cu ea. Ea este cea mai bună!!!
Lafel îi am şi pe frațiorii mei, gata să îşi ajute fratele. Om fi noi diferiți, dar nimic nu ne va despărți! Doar suntem frați, nu este aşa?
Acum pornim spre casa familiei Wood, unde acolo îmi este cel mai bun prieten, veverița Tacky. Ne cunoaştem de acum un an, când mergeam prin parc. Acum am fost la el, singur fără frățiorii mei.
Sophie este la Centrul de Joacă, împreună cu Lila şi Catrina, Daria la cursul de vioară, Monica la cursul de limba franceză, iar Kenay şi Philip sunt la terenurile de tenis.
Tacky are şi el frați. O soră numită Eva şi un frate numit Titto. Are şi o soră mai mare numită Bubu şi are deja doi copii mai mici decât noi.
Dar dacă tot vorbim despre prietenie, în acest an se mută în alt oraş, iar relația noastră, se va rupe...Oricum dacă rămânea aici, în Erbos, nu era în aceeași şcoală cu mine. Aşa că tot aceeaşi chestie rămânea...
Eu trebuie să mă pregătesc pentru şcoală. Mâine o să va povestesc peripețiile mele şcolăreşti.

Jurnalul unui pui de găină Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum