Mă duc în parc şi îi văd pe gemenii Claws. Pe scurt, Domino şi sora lui geamănă, Polly. Am auzit că şi sora lui este un mic diavol ca şi el. Eram speriat. Dacă o să-mi strice ăştia doi ieşirea în parc pe care o aveam? Mi-am zis în mine: "Max, stai liniştit. Prietenii tăi te vor ajuta mereu." După ce mi-am spus aceste vorbe, îl văd cum vine Neo. Dăm mâna, bărbăteşte şi apoi ne îmbrățişăm. Era îmbrăcat în stilul lui. Blugi rupți, un hanorac bleumarin, pe care scria "Crazy Boy" şi o şapcă verde. Apoi, când o vedem pe Emily, căscăm gura. Era super frumoasă! Avea o fustă roşie şi o cămașă fără mânecă în cadouri roşii şi albe, plus o fundă roşie care nu lipseşte niciodată, lângă ureche stângă. Era grațioasă. Era...
-Ce faceți băieți? De ce vă holbați la mine?
-Hm....ştii, te-ai îmbrăcat frumos. Şi apropo, nu ne holbam la nimeni. (îi zic lui Emily şi rânjesc)
-Da, da...să ştii... (spune Neo)
Se uită un pic ciudat la noi, iar apoi începe a vorbi, fără oprire. Talentul ei...
-Ştiți? Şi o să mergem la maşina de înghețată, ne vom cumpara înghețată de căpşuni, după ce mâncăm înghețata mergem la trambulină, apoi ne ducem pe tobogan, ne dăm în leagăne, bla,
bla, bla...
Aceeastă frază luuuungă, a zis-o într-o viteză de neimaginat. Cum am zis...Talentul ei....
-Haideți! (ne spune ea trăgându-ne de mână)
Cum a spus ea, aşa am si făcut. Ne-am cumpărat înghețată de căpşuni, am mers la trambuline, ne-am dat pe tobogan şi ne-am dat în leagăne. Totul era super OK, până au venit la noi gemenii Claws.
-Ce faceți voi, BFF-urilor? Să ştiți că nu vă stă deloc bine împreună! (spune Domino)
-Puteți să ne lăsați în pace!? (s-a răstit Emily)
M-am uitat preț de câteva secunde la cei doi. Mai ales la Polly...plănuia ceva diabolic, ce avea să ne strice dispoziția tuturor. Frații Claws mâncau şi ei înghețată. Dar nu pot zice că o mâncau. Deoarece o țineau în mână şi ATÂT.
-Hei, Emily! Să ştii că ai înghețată pe tine! (îi spune Polly)
-Ce tot spui acolo!? (spune Emily)
-Uite! Hahahaaa!!!!!
Polly îi arunca TOATĂ înghețata pe ea.
-Ce ați făcut!? (spune supărată Emily) O să-l chem acum pe Michael! Şi...
Nu apucă să sfârşească propoziția că Domino îi aruncă şi el înghețata, dar direct în cap. Emily avea lacrimi în ochi. Era extrem de supărată. Dar şi eu mă supărasem.
-Voi doi! De ce ne deranjezi prietena!? (strig eu la ei)
-Mai încet! (spuse Domino, cu un zâmbet malefic pe față)
Eu strigasem aşa de tare, încât toată lumea din jurul nostru se holban la noi. Bine, atunci...o să vadă ei ce se întâmplă cu aştia doi!
-De ce i-ați aruncat înghețată pe ea!? Sunteți extrem de nesimțiți! Ce vreți de la noi!?
Toată lumea de aprilie de noi, ca să vadă cearta.
-Bună glumă! Ce vrem de la voi!? Hahahaaa!!! (spuse Polly imitându-mi vocea)
-Hahahaaa!!! (râde şi Domino)
Prin parc, se plimba şi Michael. Şi-a dat seama imediat. A venit la noi.
-Ce vreți de la ei? (întrebă Michael, luându-ne pe toți prin surprindere)
-Michael? (întrebă Emily confuză)
-Emily! Aoleu! De unde ai înghețată pe bluză şi în cap?
-De la cei doi nemernicii!
Domino şi Polly încercaseră să plece, dar în zadar. Eu şi Neo îi înconjurăm. Nu puteau să scape.
-De ce i-ați aruncat surorii mele înghețată!?
-Hmm...păăăi....am vrut să ne distrăm puțin....
-Ce ați spus!? Nimeni nu se distrează pe seama surorii mele! Inclusiv prietenilor ei!
Polly şi Domino tremurau de frică.
-Acum, plecați!
Frații Claws au luat-o la sănătoasa către casă.
-Surioara mea! Sper să fii bine...
-Da...sunt bine....
-Acum să mergem acasă să te schimbi.
-Bine...
-Pa Emily! (îi spunem împreună lui Emily)
-Mersi mult prieteni!
Apoi ne îmbrățișează. Ne dăm seama de tragedie. Ne-a murdărit de înghețată.
-Ups! Aveți înghețată pe voi! (a spus Emily, prefăcându-se inocentă)
-Da...avem şi noi înghețată, lafel ca tine... (spune Neo)
Apoi râdem. Această zi a fost frumoasă...
----acasă----
După ce mă schimb în pijamale şi facem o bătălie după bomboane, ca între frați, mă duc la geamul dormitorului meu şi privesc cerul înstelat. Cum pot să descriu această zi? O zi nebunatică, cu o bătălie de bomboane în casă, trei prieteni murdăriți de înghețată şi o gălăgioasă ceartă între duşmani. A fost o zi extraordinară!
CITEȘTI
Jurnalul unui pui de găină
AdventureMax, este un pui de găină, care mereu este în diferite peripeții, de când o să înceapă şcoala, împreună cu prietenii săi, cățeluşa Emily, sora cea mică a celui mai popular tip din şcoală, şi iepurașul Neo, băiatul directoarei. Inclusiv, diferitele î...